احمد درویشی

افتتاح اولین جشنواره فرهنگی ورزشی محمد رسول الله (ص) در روستای حکمی

عبدالله صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اولین جشنواره فرهنگی ورزشی محمد رسول الله (ص) درحکمی میناب افتتاح و تا پایان این هفته ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج هرمزگان از میناب ؛عبدالله صادقی برنامه های اجرایی در این جشنواره را عنوان کرد و گفت: در این برنامه فرهنگی ورزشی برنامه های زیادی شامل اذان،مداحی،چاوشی خوانی ، قرائت قرآن،صوت و لحن ودر بخش ورزشی فوتسال والیبال،هندبال،بسکتبال و طناب کشی برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی هدف از افتتاح  این جشنواره را نهادینه کردن و ترویج فرهنگ و جایگاه و منزلت بسیج در بین مردم دانست و گفت: ما باید یاد و خاطره شهداء و رزمندگان را همیشه در جامعه زنده نگه داریم و فرهنگ بسیجی را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم .

 

عبدالله صادقی هفته بسیج را یادآور رشادتها و جانفشانی های رزمندگان از اول انقلاب تا کنون دانست و افزود: بسیجیان ما در تمامی صحنه های سخت و فتنه ها امتحان خود را پس داده اند و همیشه سر بلند و پیروز بوده اند و برگزاری این مراسمات رشادتهای بسیجیان را برایمان تداعی می کند.

 

صادقی گفت:این بازی ها تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار