معاون استاندار و فرماندار نیشابور بیان داشت: توسعه همه جانبه کشور و تامین یک زندگی شایسته برای مردم و استواری آن بر پایه فداکاری و ایثار است و پیشرفت‌ها و توسعه در جامعه مرهون این فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۹۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
 تا زمانی که ایثار و فداکاری هست بسیج و بسیجی هم حضور دارد مراسم نواختن زنگ هفته بسیج با حضور مسئولین در مدرسه بسیج نیشابور برگزار شد. مراسم نواختن زنگ بسیج با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، شماری از مسئولین ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و دانش آموزان در محل مدرسه بسیج نیشابور برگزار شد.
 
سعید شیبانی گفت: تقارن فرار رسیدن ماه ربیع الاول و شروع هفته بسیج را به فال نیک گرفته و این هفته را به تمامی فداکاران و ایثارگران بسیج تبریک می‌گویم. بسیجیان نیرو‌های فداکاری هستند که در انقلاب هرجا که مورد نیاز بوده اند با از خودگذشتگی و فداکاری در آنجا حاضر شده و نقش آفرینی نموده اند و بارزترین حضور بسیج در دفاع مقدس بود.
 
معاون استاندار و فرماندارنیشابور، از ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره اموزش و پرورش این شهرستان به خاطر برگزاری مراسم نواختن زنگ هفته بسیج تقدیر نمودو اظهار داشت: این مراسمات باعث آگاهی از فعالیت‌ها و همت تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه می‌گردد.
 
وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در تامین امنیت گفت: همه باید به جد بدانیم که امروزه مسئولیت بسیج در جامعه بسیار حایز اهمیت بوده و در گذشته نقش بسیج بصورت مستقیم تقابل با دشمن بوده و امروز در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نیاز به فداکاری و ایثار بسیج است و امنیت پایدار و حفظ این دستاورد‌ها مرهون فداکاری بسیج می‌باشد.
 
شیبانی با مطرح نمودن سوال آیا امروزه حضور بسیج در جامعه ضروری است، از دانش آموزان خواست تا با نگارش مقالات به این سوال پاسخ دهند.
 
وی در پاسخ به این سوال افزود: زندگی انسان همواره با مشکلات متعدد و فراوانی در زندگی روزمره همراه بوده است و برای رفع این مشکلات نیروی فداکاری و ایثار و از خودگشتگی لازم است که این نیرو در فرهنگ بسیجی حضور داشته است و تا نیروی از خود گذشتگی و فداکاری هست بسیجی نیز حضور دارد امروزه حفظ امنیت، ارامش، آسایش مردم، حفظ دین و ایمان مردم، توسعه همه جانبه کشور و تامین یک زندگی شایسته برای مردم و استواری آن بر پایه فداکاری و ایثار است و پیشرفت‌ها و توسعه در جامعه مرهون این فرهنگ بسیجی است.
 
معاون استاندار و فرماندار نیشابور افزود: شما جوانان ذخیره اصلی نیروی بسیج هستید و مسئولیت سنگینی برعهده شما می‌باشد و بعنوان آینده سازان این کشور مسئولیت توسعه وآبادانی و حفظ دستاورد‌های این انقلاب و تامین امنیت جامعه، همت و تلاش و فداکاری شما جوانان با ایمان و اراده را می‌طلبد که امیدوارم در که در ادای مسئولیت خود موفق و پیروز باشید.
ارسال نظرات