مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمنان قسم خورده ما تنها به دنبال این هستند بوسیله دین به اسلام ضربه بزنند و به تعبیر مقام عظمای ولایت با اسلام آمریکایی به اسلام ناب محمدی (ص) ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۳۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ستوان یکم پاسدارسیدرضاموسوی در همایش بزرگ «یادگاران ماندگار» که با حضور ایثارگران دوران دفاع مقدس در شهرستان زاوه برگزار شد، اظهار داشت: هدف انقلاب ما این نیست که فقط ایران را به عزت و کمال انسانیت برساند، بلکه به فرمود: ه حضرت امام خمینی (ره) ما باید انقلابمان را به همه دنیا صادر کنیم، هدف مان بالا بردن عزت تمام امت مظلوم مسلمان است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که مطرح کرد: بوش آمد و عراق را به ما داد، اوباما آمد و سوریه را به ما داد و ترامپ نیز آمده تا انشاءالله فلسطین را به ما بدهد، افزود: ما با اتکا به قدرت لایزال الهی، و همچنین ایمان و توکل جبهه مقاومت، به چنان قدرتی رسیده ایم که اگر هر اتفاقی بخواهد در منطقه بیفتد، تنها با یک حرکت دست جمهوری اسلامی ایران تمام معادلات برهم می‌خورد.

موسوی در ادامه گفت: امروز دشمنان قسم خورده ما تنها به دنبال این هستند بوسیله دین به اسلام ضربه بزنند و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) با اسلام ابوسفیانی و به تعبیر مقام عظمای ولایت با اسلام آمریکایی به اسلام ناب محمدی (ص) ضربه بزنند.

هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص ناتوی فرهنگی دشمن، اظهار داشت: نبرد رو در رو قابل لمس است و مردان باغیرتی همچون شهید حججی هستند که دشمن را ناکام کنند، ولی جنگ با اسلام آمریکایی این است که سروصدا ندارد و جنگ رو در رو نیست و دشمن نه تنها با پرچم کفر به میدان نمی‌آید، بلکه با ادعای دینداری و با لباس اسلام و با ادعای ولایت مداری به صحنه می‌آید در حالیکه در پس پرده تنها ضرر زدن به دین و اسلام است.

وی در پایان با آرزوی آزادی قدس عزیز، گفت: به فرمود: ه مقام عظمای ولایت انشاءالله روزی خواهد آمد که همه برای آزادی فلسطین سربند بسته و در خط مقدم نبرد با کفر آماده باشیم.
ارسال نظرات