فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر لطف آباد در مراسم افتتاح از طرح‎های اقتصاد مقاومتی:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر لطف آباد بیان داشت: اقتصاد مقاومتی عاملی برای تشویق جوانان به تولید کارگاه های زود بازده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت هفته بسیج چند طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 85 میلیون تومان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان و بخش لطف آباد مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.

تقی ناظمی نژاد در حاشیه این مراسم گفت: این طرح ها با پشتکار جوانان بسیجی خود بخش لطف آباد و با همیاری سپاه درگز به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی عاملی برای ترویج جوانان به تولید کارگاه های زود بازده و ایجاد شغل برای جوانان منطقه و جلوگیری از خروج جوانان از شهر و روستای خود می باشند.

فرمانده حوزه مالک اشتر گفت: حوزه لطف آباد با در اختیار داشتن زمین های حاصلخیز و دارا بودن محصولات کشاورزی و باغی بستر مناسبی برای تولید و ترویج صنایع تبدیلی است.

وی افزود: بسیجیان فعال این بخش با همکاری بسیج سازندگی با به راه انداختن واحد های تولیدی سرکه و عرقیجات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان، کارگاه پرورش زالو و قارچ با اعتباری بالغ بر 65 میلیون تومان علاوه بر ایجاد شغل مروج خوبی برای طرح های اقتصاد مقاومتی و کارگاه های زود بازده برای دیگر جوانان بخش نیز می باشند.

ناظمی نژاد با تقدیر از فعالیت ها و مشاوره های اداره جهاد کشاورزی به کشاورزان و باغداران بخش از بازدید مزرعه نمونه جهاد کشاورزی در حاشیه این دیدار ها خبر داد و گفت: شهرستان درگز از دیر باز یکی از تولید کنندگان بزرگ پنبه در منطقه بوده است و این مزرعه پنبه در بخش لطف آباد با تولید هفت تن پنبه در هکتار به عنوان مزرعه نمونه در شهرستان انتخاب شده است.

خاطر نشان می شود خواهران بسیجی زهرا باقری، فریبا بابازاده و حمیرا اسماعیلی تولیدکنندگان کارگاه های تولیدی پرورش قارچ، عرقیجات و سرکه و پرورش زالو می باشند.
ارسال نظرات