نشست هم‌اندیشی «اعتمادبه‌نفس و کنترل خجالت» با حضور فاطمه دردانه نویسنده «یک فنجان چای با طعم موفقیت» به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی فاطمه الزهرا (س) با حضور مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از دانش آموزان علاقه‌مند در سالن تربیت شهرستان تربت‌جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۰۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نویسنده «یک فنجان چای با طعم موفقیت» در هم‌اندیشی اعتمادبه‌نفس دانش آموزان تربت‌جامی که باهدف ایجاد ارتباط صمیمی بین افراد با همدیگر و انتقال راهکار‌های کاربردی برگزار شد گفت: اعتمادبه‌نفس واقعی یعنی تمرکز روی نقاط قوت فردی، گسترش و تداوم آن است.

فاطمه دردانه این نشست هم‌اندیشی را خیلی جذاب شروع و ضمن جویا شدن تعاریف اعتمادبه‌نفس حاضران سعی کرد متکلم وحده نباشد و سپس با تعریف جامعی از اعتمادبه‌نفس افزود: یکی از مزایای اعتمادبه‌نفس، تأثیر فوق‌العاده آن در زندگی خوب، سالم و موفقیت‌آمیز است که یکی از نیاز‌های ضروری جوامع امروزی است.

در ادامه رئیس آموزش‌وپرورش تربت‌جام گفت: خودباوری و اعتمادبه‌نفس یکی از شرایط روحی است که شخص در آن به خاطره تجربه‌های قبلی، به توانایی‌ها و استعداد‌های خود در موفقیت انجام کار‌ها به‌طور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور دارد.

غلامرضا بهرام پور با اشاره به این‌که اعتمادبه‌نفس بالا برای هر فردی لازم است افزود: برای افزایش اعتمادبه‌نفس نیاز به انجام کار‌های سخت و پیچیده نیست و با دانستن راه‌های ساده برای تقویت اعتمادبه‌نفس می‌توانید یک فرد موفق با اعتمادبه‌نفس بالابود.

گفتنی است: در پایان این نشست هم‌اندیشی «اعتمادبه‌نفس» از دانش‌آموزانی که در بحث، تبادل‌نظر و مسابقه شرکت داشتند هدایایی تقدیم شد.
ارسال نظرات