در پنجمین روز از هفته گرامیداشت بسیج ۷ پروژه عمرانی سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در آئین بهره برداری از این پروژه‌ها اظهار داشت: احداث پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستائی از طریق منابع داخلی سپاه و همچنین با مشارکت خیرین در دست اقدام است که تاکنون در چهار سال گذشته پروژه‌های عمرانی با کاربری مختلف در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
 
علی نیک یاد افزود: امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج ۷ پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستائی در تربت حیدریه و روستا‌ها با هزینه بری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد که ۷۰۰ میلیون ریال آن از منابع داخلی سپاه و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیرین تربت حیدریه احداث شده است.
 
وی به محل احداث این پروژه‌ها اشاره و بیان داشت: سه پایگاه مقاومت شهری در شهرک، ولی عصر (عج) ” پایگاه‌های بنت الهدی، اباصالح (عح) و علی اصغری (ع) و همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید گیلکی روستای رودمعجن از توابع بخش بایگ، بنت الهدی جوادیه از توابع جلگه رخ، دو پایگاه برادران و خواهران شهید کاوه در محله رضا شهر به بهره برداری رسیده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تکمیل دو پروژه عمرانی پایگاه مقاومت بسیج در بخش مرکزی نیازمند ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است. نیک یاد در عین حال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بسیج در سطح شهرستان را نیازمند ۲۷ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: پروژه بهداری سپاه که فاز نخست آن پارسال به بهره بردار رسید برای تکمیل و تجهیز چهار طبقه باقیمانده نیازمند ۱۷ میلیارد ریال اعتبار است.
 
وی همچنین افزود: استخر و سونای شهدای غواص در حال ساخت جنب سپاه ناحیه که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی مواجه و ساختمان آن به اتمام رسیده برای تجهیز و تاسیسات آن باید ۱۰ میلیارد ریال هزینه شود و با توجه به مطالبه مهم مردم تربت حیدریه از سپاه برای تسریع در روند اجرای این پروژه نیازمند کمک خیرین هستیم.
 
سپاه ناحیه تربت حیدریه در چهار سال گذشته ۱۵ سالن ورزشی در سطح شهرستان با هزینه بری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی کرده است.
ارسال نظرات