فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

گروه‌های جهادی مقاومت در منطقه به برکت بسیج شکل گرفته است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: همه گروه‌های جهادی جبهه مقاومت از فاتحین ایران تا فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوری همه به برکت بسیج ما شکل گرفته و این پیروزی‌ها مدیون این یادگار حضرت روح الله(ره) است.
کد خبر: ۸۹۵۲۶۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

گروه‌های جهادی مقاومت در منطقه به برکت بسیج شکل گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج وتبریک این ایام به بسیجیان سلحشور به ویژه بسیجیان غیور و انقلابی شهرستان اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از یادگاران بی نظیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های جبهه مقاومت بر جبهه تکفیری تروریستی داعش گفت: این پیروزی‌ها مرهون تلاش‌های مجاهدانه رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سردار رشید اسلام سرلشکر سلیمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: همه گروه‌های جهادی جبهه مقاومت از فاتحین ایران تا فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوری همه به برکت بسیج ما شکل گرفته و این پیروزی‌ها مدیون این یادگار حضرت روح الله(ره) است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های جدید بسیج در قالب طرح اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های سابق بسیج همچنان بر قوت خود باقی است اما برنامه‌های جدیدی نیز برای اجراء ابلاغ شده است.

بداغی مسجدمحوری را یکی از برنامه‌های طرح اعتلای بسیج عنوان کرد و هدف از این برنامه را توجه بیش از پیش به مسجد و محور قرار گرفتن مسجد در فعالیت های بسیج دانست.

وی گشت‌های محله محور بسیج با هدف احساس امنیت بیشتر در جامعه، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه با محوریت خود مردم، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، طرح بسیج جامعه پزشکی یا جهادگران سلامت را از دیگر برنامه های طرح اعتلای بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به فعالیت‌های مختلف بسیج اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف به بالندگی رسیده است.

وی ادامه داد: در عرصه نظامی بسیجیان در قالب گردان‌های رزمی بیت المقدس، امام حسین(ع)، کوثر و... سازماندهی شده‌اند و آموزش‌های لازم رزمی و نظامی را برای مقابله به تهدیدات احتمالی دیده اند و از آمادگی لازم برخوردار هستند.

بداغی با اشاره به اقدامات بسیج شهرستان در عرصه سازندگی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ اردوی جهادی در شهرستان برگزار شده که ۴۰۰ مورد آن مربوط به اردوهای دانشجویی است که این اردوها اثرات و برکات چشمگیری داشته که ساخت ۸ باب منزل مسکونی برای محرومین یکی از برکات این اردوها است.

وی عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهداء، اردوهای راهیان نور، برپایی پایگاه های فرهنگی در نقاط توریستی شهرستان نیز از دیگر فعالیت های فرهنگی بسیج شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با تشکر از اعضای حلقات صالحین برای شرکت در برنامه میقات صالحین امروز از تشکیل و وجود ۶۰۰ حلقه صالحین بسیج در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ساخت سوله های ورزشی صالحین در نقاط مختلف شهرستان و ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج از اقدامات زیرساختی انجام شده در سطح بسیج است.

وی در پایان از امام جمعه انقلابی، فرماندار بسیجی و سایر مسئولین شهرستان که مجموعه بسیج شهرستان را در پیشبرد برنامه ها و اهداف یاری کردند صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار