خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

استان همدان نقش بسزایی در پیروزی جبهه مقاومت داشت

فرمانده سپاه انصارالحسین با اشاره به کمک ۹ میلیارد تومانی مردم همدان به جبهه مقاومت گفت: مردم همدان نقش بسزا و تعیین کننده ای در پیروزی جبهه مقاومت داشت.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

استان همدان نقش بسزایی در پیروزی جبهه مقاومت داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در اجتماع عظیم بسیجیان استان همدان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل هدیه تاریخی برای ایران اسلامی و جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به نقش ‌آفرینی‌های بسبج در طول ۳۸ سال پس از تشکیل عنوان کرد: ما در طول این مدت توانستیم از برکات و موجودیت بسیج در راستای استمرار انقلاب اسلامی استفاده لازم و کافی را ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج مصداق بارز آیه قرآن است،  گفت: همدان با تقدیم ۸ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۴ شهید مدافع حرم نقش خود به خوبی ایفا کرده و امیدواریم خداوند این توفیق را به همگان اعطا کند تا بتوانیم منتظر واقعی برای فرج و سرباز خوبی برای ولایت باشیم و به وظیفه و رسالت خود به بهترین وجه عمل کنیم.

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت از آن به عنوان پیروزی برزگ برای جهان اسلام یاد کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در وصف همدان به عنوان  شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین یاد می کند و تقریظی که برای چهار  کتاب‌های دفاع مقدس داشتند، همدان را سرزمین انصارالحسین(ع) می نامند.

سردار مجیدی با اشاره به گستردگی بسیج در جهان اسلام تصریح کرد: امروز خداوند به بسیج توفیق داده که تنها متعلق به ایران نباشد و در جهان اسلام شکل گرفته است و رسالت بزرگ برای حفظ دین مبین اسلام را از خود نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ بزرگ بسیج در سوریه، عراق،  یمن، پاکستان و افغانستان در حال شکل‌گیری است، گفت: امیدواریم در این مسیر قدم‌های بلندی برای جهان اسلام برداریم و به تمدن اسلامی با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی دست یابیم که در این راستا باید نیروهای مردمی را پای کار بیاوریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان نیروهای مردمی در راستای اعتلای بسیج نقش بی‌نظیری از خود نشان داده ست، اضافه کرد: مصداق بارز این امر با وجود محدویت های موجود حضور  چشمگیر رزمندگان استان همدان در روزهای آغازین جنگ در سوریه و در جبهه های مقاومت بود.

وی با بیان اینکه مردم همدان نقش تعیبن کنتده و بسزایی در پیروزی جبهه مقاومت داشتند، افزود: مردم همدان تا به امروز ۹ میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند.

سردار مجیدی با اشاره به وقوع زلزله اخیر در کرمانشاه با اشاره به نقش‌آفرینی های مردم همدان در کمک به زلزله زدگان عنوان کرد: تا به امروز 250 کامیون امکانات برای مردم زلزله زده ارسال شده و علاو ه بر آن نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) از همان لحظه های آغازین وقوع زلزله  به مردم منطقه کمک و یاری رسانند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به رویکرد جدیدی سازمان بسیج مستضعفین در مسجد محوری  یادآور شد: در هفته بسیج نگاه ویژه  در راستای مسجدمحوری، گشت محله محور، مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح کرامت، راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، سازماندهی گروه های جهادی برای محرومیت زدایی  داشتیم و امروز آغاز این حرکت بزرگ در استان همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات