خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همه افرادی که علیه مدافعان حرم شبهه ایجاد می‌کنند، بدانند که برخلاف برخی ادعاها، این خون شهدای مدافع حرم بود که توانست سایه جنگ را از ایران بردارد؛ نه سازش.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

خون شهدای مدافع حرم توانست سایه جنگ را از ایران برداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی فرجی در همایش شکوه مقاومت بسیجیان نهاوند به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، توفیقات به دست آمده در سوریه و عراق را نتیجه حضور بسیج دانست و اظهار داشت: اگر داعش در سال 93 مجال جولان پیدا کرد به این خاطر بود که نیروی بسیج وجود نداشت، اما به محض اینکه مقام معظم رهبری اجازه دادن بسیجیان در قالب مدافعان حرم وارد جبهه های مقاومت شوند، هر روز شاهد شکست هایی برای داعش بودیم.

وی پیروزی‌های به دست آمده را نتیجه انتقال تفکر بسیجی به این کشورها خواند و افزود: هر نیرویی که عنوان بسیجی روی آن گذاشته شد حال با نام‌های حشدالشعبی، فاطمیون، حیدریون، انصارالله و ... همگی با تفکری بسیجی وار توانستند به توفیقاتی دست یابند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان جنگ سوریه و عراق را متمایز از دفاع هشت ساله دانست و عنوان کرد: این جنگ از لحاظ نوع جنگیدن، تجهیزات و نفرات 180 درجه با دفاع مقدس ما تفاوت داشت.

وی مدافعان حرم را بهترین مدافعان ملت خواند و تصریح کرد: برخی افراد در فضای مجازی این شبهه را ایجاد کرده اند که مدافعان حرم، مدافع ملت نیستند در حالی که بیشتر مدافعان حرم در گردان امام حسین(ع) بدون آنکه کسی از آنها خواسته باشد، آمدند و در مناطق زلزله زده به مردم کمک کردند.

سردار فرجی تأکید کرد: همه افرادی که علیه مدافعان حرم شبهه ایجاد می‌کنند، بدانند که برخلاف برخی ادعاها، این خون شهدای مدافع حرم بود که توانست سایه جنگ را از ایران بردارد و نه سازش و هر کس که از بسیج غفلت کند به عذاب الهی گرفتار خواهد شد.

وی حضور رهبر معظم انقلاب را در مناطق زلزله زده باعث شعف و دلگرمی مردم خواند و افزود: ما باید رفتار ایشان را الگو قرار داده و پشت سر ایشان حرکت کنیم و بسیجی وار کمک به مناطق زلزله زده را تا رفع مشکلات این عزیزان ادامه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش همت و دلسوزی مردم شهرستان نهاوند چه در بحث کمک به جبهه مقاومت و چه در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات