خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به آبرسانی به روستای محروم قمشانه گفت: این طرح به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۰۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

افتتاح آبرسانی به روستای محروم قمشانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در مراسم افتتاح آبرسانی به روستای محروم قمشانه که با حضور معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.

وی افزود: لایروبی چشمه ها، حفاری و لوله گذاری به طول یک هزار و 600 متر برای آب شرب و آب بخش کشاورزی روستای قمشانه از اقداماتی بوده که در این طرح گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان انجام داده اند.

فرماندار اسدآباد نیز در افتتاح آبرسانی این روستا گفت: امسال 3 روستای شهرستان در دستور کار آسفالت قرار دارند که روستای قمشانه یکی از این روستاها خواهد بود.

حسین افشاری با بیان اینکه با پیگیری نماینده شهرستان قیر لازم در این راستا تامین شده است، افزود: سال آینده علاوه بر قمشانه دو روستای سیراوند و چشمه قنداب نیز آسفالت و دغدغه مردم و اهالی این روستاها رفع می‌شود.

وی تامین آب و آسفالت راه روستا را از جمله دغدغه اهالی قمشانه برشمرد و یادآورشد: تا قبل از فرا رسیدن زمستان توسط دهیاری باید نسبت به شن ریزی کوچه های روستا نیز اقدام شود.

افتتاح آبرسانی به روستای محروم قمشانه

انتهای پیام/

ارسال نظرات