فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خصوص طرح کرامت و ریشه کن کردن اعتیاد گفت: این طرح در سه نقطه شهرستان که میزان آلودگی بیشتری داشتند اجرا شد و توانستیم 180 نفر را به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنیم که این افراد به دامن خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۳۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

معرفی 180 نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد با اجرای طرح کرامت در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در گردهمایی مدافعان حرم حوزه حضرت خدیجه(س) شهرستان نهاوند اظهار داشت: وظیفه همه ما در زمان حاضر، مدیریت و خنثی سازی جنگ نرمی است که روح و روان جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است.

وی گفت: سپاه و بسیج در همه زمینه‌های نظامی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه مسئله محرومیت زدایی دغدغه دارد و در هر زمینه‌ای که نظام احتیاج داشته باشد و لازم بداند ورود خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گزارشی از عمق بخشی داخلی عنوان کرد: در سال 96  تصمیم بر آن شد که برنامه هایی برای رفع مشکلات مردم اجرا شود و در همین راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 گروه جهادی برای سازندگی و خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان اعزام کرده ایم.

وی افزود: سال گذشته در بحث اشتغال‌زایی مبلغی حدود 3 میلیارد تومان اختصاص یافت که توانستیم برای 280 جوان جویای کار شغل ایجاد کنیم و همچنین تعداد 10 صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی تشکیل شد.

کریمی تشکیل گشت‌های بسیجی محور را یکی دیگر از برنامه های سپاه در سال 96 عنوان کرد و افزود: با شکل‌گیری این گشت‌های شبانه مردم احساس امنیت بیشتری خواهند داشت و سر آسوده بر بالین می‌گذارند.

وی گفت: سپاه توانسته است در بحث پیشگیری از طلاق در سطح شهرستان با ارائه مشاوره به خانواده‌ها از 64  مورد طلاق حتمی جلوگیری کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حضور روحانیون در شهرها و روستاها را باعث ارتقاء فرهنگ دانست و اظهار داشت: در سال جاری توانسته ایم 48 نفر را جذب حوزه های علمیه خواهران و برادران کنیم.

وی در خصوص طرح کرامت و ریشه کن کردن اعتیاد گفت: این طرح در سه نقطه شهرستان که میزان آلودگی بیشتری داشتند اجرا شد و توانستیم 180 نفر را به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنیم که خوشبختانه این افراد به دامن خانواده بازگشتند.

کریمی در ارتباط با بحث سلامت و برنامه های اجرا شده در این راستا عنوان کرد: تاکنون 15 تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان اعزام شده است.

وی شهرستان نهاوند را در زمینه کمک به جبهه مقاومت در استان سرآمد خواند و افزود: با کمک شما بسیجیان، بیش از 200 میلیون تومان برای کمک به جبهه مقاومت جمع آوری و به حساب های مربوطه واریز شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در سال جاری 51 مورد جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت سطح شهرستان جمع آوری و همچنین بیش از 450 سبد کالا به خانواده های نیازمند ارائه شد.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بسیجی بمانیم و بسیجی عمل کنیم، باید به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات