فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه:

نبرد با داعش یک استقامت مقدس و معرفی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی بود

فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: استکبار یک‌بار دیگر در جبهه‌ای نابرابر و در مقابل عزم و اراده ملت‌های آزاده و مقاومت مقدس اسلامی به زانو درآمد.
کد خبر: ۸۹۵۵۰۶۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علی شالیکار طی گفت‌وگویی در جویبار اظهار کرد: در طول 6 سال گذشته، مجموعه‌ای از اصحاب‌فتنه به سردمداری آمریکای جنایتکار، صهیونیست، آلسعود مزدور و گرگان آدم‌نما از سراسر جهان، حرث و نسل مسلمین را به تاراج گذاشتند و اموال و نوامیس آنها را وحشینانه مورد تجاوز قرار دادند و همه مرزهای انسانی و اصول پذیرفته شده بین‌المللی را زیر پا گذاشتند.

وی بیان کرد: پایان یافتن حکومت خودخوانده تکفیری‌ها در سرزمین‌های اسلامی عراق و سوریه گفت: این پیروزی نویدبخش آینده‌ای روشن برای امتی است که سال‌های متمادی در جنگ و گریز با اردوگاه کفر، شرک، نفاق و تکفیر و در میان طوفان حوادث، روز را به شب و شب را به روز آورده‌اند.

فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه افزود: این جنایتکاران روسیاه، همچون یک ماشین آدم‌کشی، زن و مرد و پیر و جوان را از دم تیغ گذراندند و آنچه را که در افسانه‌های تاریخی هم تصور نمی‌شد را مرتکب شدند.

شالیکار یادآور شد: استکبار یک‌بار دیگر در جبهه‌ای نابرابر و در مقابل عزم و اراده ملت‌های آزاده و مقاومت مقدس اسلامی به زانو درآمد و پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا رفت.

وی تأکید کرد: همه این پیروزی‌ها مدیون بصیرت و استقامت ملت‌های مسلمان، بالاخص هوشیاری و مجاهدت ملت ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی، به‌ویژه ایستادگی و ایثارگری مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت علهیم السلام است.

فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: شکست ائتلاف بین‌المللی در مقابل مقاومت اسلامی، اثبات این واقعیت است که همواره هزینه استقامت بسیار کمتر از هزینه تسلیم است اما هزینه ما در استقامت مقدس، معرفی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی و به برکت ایثار و فداکاری مدافعان حرم و در رکاب رهبری‌های حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تحت فرمانده‌ای سردار عاشورایی سپاه اسلام، سرلشکر قاسم سلیمانی و جانفشانی رزمندگان و شهدای همیشه جاوید حرم و استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران میسر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها