خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان در جام فوتسال ادارات کبودراهنگ

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری مراسم اختتامیه جام فوتسال ادارات کبودراهنگ با قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۱۰۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان در جام فوتسال ادارات کبودراهنگعلیرضا مسلم‌خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: مراسم اختتامیه جام فوتسال ادارات کبودراهنگ با حضور مسئولین شهرستان و قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات فوتسال به مناسبت هفته بسیج بین ادارات کبودراهنگ و به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه کبودراهنگ در سالن ورزشی ۹ دی سپاه برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد  همدلی و تعامل بیشتر بین ادارات و همچنین ترویج فرهنگ بسیج بود که با استقبال خوب ادارات شهرستان مواجه شد.

وی عنوان کرد: در این جام که با حضور ۸ تیم برگزار شد مسابقات از روز اول هفته بسیج آغاز و در روز آخر از این هفته مبارک خاتمه یافت.

مسلم‌خانی ابراز داشت: بازی‌های رده‌بندی و فینال این مسابقات، در روز آخر هفته بسیج برگزار شد و تیم های بسیج فرهنگیان، بیمارستان امام رضا(ع)، پدافند غرب کشور به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات