خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی هنری به همت بانوان ولایی در همدان

فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان از برگزاری کارگاه آموزشی هنری و نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان به همت بانوان ولایی حوزه شهیده سمیه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۳۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

برگزاری کارگاه آموزشی هنری به همت بانوان ولایی در همدانمریم رزجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان به‌ مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری کارگاه آموزش هنری از قبیل عروس بافی، چرم دوزی، نمد دوزی و روبان کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این برنامه تلاش برای اشتغالزایی و پر کردن اوقاف فراغت شرکت‌کنندگان بود.

فرمانده حوزه شهیده سمیه سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی تعداد 20نفر شرکت کننده حضور داشت و مقرر شددر صورت تمایل و استقبال به صورت مستمر برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان پایگاه شهیده ترک حوزه شهیده سمیه بود که این نمایشگاه برای فروش تولیدات و بازدید از فعالیت‌های بسیجیان برگزار شد.

رزجی عنوان کرد: در این نمایشگاه لباس‌های بافتنی، کاردستی با وسایل دور ریختی، ترشیجات و... به چشم می خورد.

وی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه نیز پاسخ به سوالات شرعی و همچنین عرضه کتب مذهبی و مسابقاتی از قبیل خواندن شعر و قرآن برای کودکان همراه با اهدای جوایز وجود داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار