با حضور مدیر کل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

گردهمایی سرمربیان و سرگروه های درس آمادگی دفاعی برگزار شد

گردهمایی دو روزه سرمربیان و سرگروه های درس آمادگی دفاعی سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و با میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در مهمانسرای شهدای خلیج فارس بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، معاون آموزش سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: سرمربیان و سرگروه های درس آمادگی دفاعی در روز اوّل این گردهمایی، بعد از سخنرانی مهندس افشانی مدیر کل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با موضوع نقش درس آمادگی دفاعی در نظام تعلیم و تربیت، از نیروگاه اتمی بوشهر و خانه رئیسعلی دلواری واقع در شهر دلوار بازدید می کنند.

گردهمایی سرمربیان و سرگروه های درس آمادگی دفاعی برگزار شد

سرهنگ احد فتوحی تصریح کرد: جلسه هم اندیشی تخصصی سرگروه ها و سرمربیان به صورت جداگانه از دیگر برنامه های این گردهمایی است که جمع بندی هر دو جلسه یاد شده فردا صبح به صورت مشترک در جلسه ای دیگر برگزار شده و شرکت کنندگان بعد از این جلسه از جزیره خارگ بازدید می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با دکتر محمّد رضا مقدادی و دکتر شهاب قهرمانی از مؤلفین کتاب درس آمادگی دفاعی و پرسش و پاسخ با آن ها نیز از دیگر برنامه هایی است که در طول این گردهمایی انجام می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار