خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولایت بود، گفت: این مهم یکی از ویژگی‌های است که هر شیعه باید داشته باشد و یکی از ویژگی‌های اصلی بسیجی ولایت‌پذیری است.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۵۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های اصلی بسیجی/ بسیج وابسته به هیچ جناح و گروه سیاسی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جشنواره صالحین زینبیان زمان حوزه حضرت معصومه(س) سامن با اشاره به پیش‌بینی‌ها و تذکرات مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال‌ها قبل ایشان تذکراتی در مورد مسئله‌ای می‌دهند اما اقدامی که مسئولین باید کنند و آن فرمان مقام معظم رهبری را با حساسیت پیگیری کنند، این اتفاق نمی‌افتد .

وی با بیان اینکه وقتی موضوع حاد می‌شود به فکر می‌افتیم این موضوعات را پیگیر باشیم، افزود: اگر ما آن پیش‌بینی را که اتفاق افتد در آن زمینه اقدامی انجام بدهیم دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد اما وقتی تا نیمه مسیر می‌رویم و دشمن ما را با خودش می‌برد بعد تازه اگر متوجه شویم آسیب به جامعه و جوانان جامعه وارد شده و آن زمان به فکر می افتیم که چگونه آسیب‌ها را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولایت بود، گفت: این مهم یکی از ویژگی‌های است که هر شیعه باید داشته باشد و یکی از ویژگی‌های اصلی بسیجی ولایت‌پذیری است.

وی با اشاره به وظایف بسیجیان عنوان کرد: باید سعی و تلاش کنیم که جامعه را آگاهی دهیم و بصیرت‌افزایی کنیم.

ابراهیمی با تأکید بر بصیرت‌افزایی در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: در مسائل مختلف به خصوص مسائل فرهنگی و اعتقادی اگر چه برخی اوقات ما را متهم می کنند به اینکه بسیج جناحی عمل می‌کند در صورتی که ما اگر بخواهیم به این مسائل توجه کنیم نباید حرف بزنیم و نباید کار فرهنگی انجام دهیم.

وی بیان کرد: وظیفه سپاه و بسیج صیانت از دستاوردهای انقلاب است و هر جا احساس کنیم انقلاب و دستاوردهای انقلاب تهدید می‌شود وارد میدان می شویم و این در قانون اساسی جزو وظایف ما است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بسیج وابسته به هیچ جناح و گروه سیاسی نیست، گفت: ما یک خط مستقیم داریم و آن هم خط ولایت و رهبری است و هرکس تفکرات و عملکردش به این خط نزدیک باشد دیدگاهش به ما نزدیک است.

وی با بیان اینکه بسیج در چارچوبی که اسلام مشخص کرده است، حرکت می‌کند، افزود: اگر کسی از این مسیر فاصله گرفته، مقصرخودش است.

ابراهیمی با بیان اینکه ما وظیفه داریم بصیرت‌افزایی کنیم، اضافه کرد: این جناحی عمل کردن نیست این مطالبه‌گری است که این روحیه مطالبه‌گری را بسیجیان باید همیشه داشته باشند.

وی ادامه داد: فرماندهان پایگاه‌ها و سرگروه‌های حلقات صالحین سعی کنند در منطقه‌ای که هستند آسیب‌شناسی کنند و مشکلاتی که وجود دارد در زمینه‌های اعتقادی و فرهنگی و سیاسی شناسایی کرده و در حلقات صالحین استفاده کنند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ظرفیت بالایی حلقات صالحین گفت: اگر برنامه‌ریزی درستی وجود نداشته باشد مسلما خروجی ضعیف خواهد بود بنابراین باید برنامه‌ریزی کنید و ببینید چه مسائلی نیاز روز صالحین است آن را مطرح کنید و به شکل علمی و پژوهشی آسیب شناسی و در مورد آن فکر کنید تا آسیب برطرف شود.

وی با اشاره به تفکر عده‌‌ای در سطح جامعه مبنبر بر اینکه با توجه به بد عهدی آمریکا و نقض برجام بار دیگر با اروپا مذاکراتی داشته باشیم، گفت: این تفکر بسیار خطرناک است و آنها پیرو اقدام آمریکا هستند و این امر در مواضع و صحبت‌های آنان مشخص است.

ابراهیمی اظهار داشت: ترامپ یک بازیگر است که هیئت حاکمه آمریکا به او خط می دهد و ترامپ نیز خوب بازی می کند و باید مراقب باشیم چراکه برجام 2 و 3 را دنبال می‌کنند و در بحث موشکی نیز اگر یک قدم عقب‌نشینی کنیم آنها 100 قدم جلو می‌آیند.

وی با اشاره به ترس دشمنان از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: آنها می ترسند اگر دست از پا خطا کنند ما قلب آمریکا را هدف قرار دهیم و به خاطر همین می خواهند این قدر ت را از ما بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: مسئله موشکی، هسته ای و حقوق بشر همه بهانه است و دشمنی آنها با اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات