خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه ما در صالحین دنبال تربیت افراد بصیر و با معرفت در مسیر انقلاب اسلامی هستیم، گفت: عده‌ای متاسفانه بسیج و بسیجی را به افراطی‌گری متهم می‌کنند، بسیج افراطی‌گر نیست، بسیج کارش فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۵۷۲۷۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

حلقه‌های صالحین به دنبال تربیت افراد بصیر و با معرفت در مسیر انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام اسماعیل چراغی در جشنواره برترین های صالحین «زینبیان زمان» حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) سامن با اشاره به اینکه در صالحین دو هدف مدنظر است، اظهار داشت: ما باید در صالحین صالح‌پرور و شهیدپرور باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث جبهه مقاومت ما هم افراد صالح داشتیم و هم شهید تقدیم کردیم، گفت: این موارد مقدمه ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر  اظهار داشت: علمای بزرگ عصری را که در آن قرار داریم عصر ظهور خوانده‌اند به این معنا که ما یا ظهور را خواهیم دید یا زمینه ساز ظهور خواهیم بود.

وی افزود: وقتی امام(ره) وارد ایران شد در سال 57 در خیابان‌های تهران با شاه جنگیدیم در سال 59 از اروند کنار گذشتیم و با دشمن جنگیدیم و سال 68 بعد از اتمام جنگ سخت، جنگ نرم آغاز شد.

چراغی با بیان اینکه از سال 68 تا 91جنگ فرهنگی بود، بیان کرد: بعد از آن دوباره دشمن هوس کرد با ما وارد جنگ سخت شود و جنگ نیابتی آغاز شد که ما نیز با دشمن سخت جنگیدیم اما این بار جبهه ما سوریه شد.

وی با اشاره به تشرف مردم با کارت ملی به کربلا گفت: جبهه اول خیابان 17 شهریور، جبهه دوم گذر از اروند کنار، جبهه سوم کربلا، جبهه چهارم سوریه و جبهه پنجم زمان ظهور و فتح بیت المقدس خواهد بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هرکس می خواهد در این نبرد باشد باید وارد میدان شود، گفت: ما برای آن جنگ افراد صالح می خواهیم مانند سردار «سلیمانی»دکه بچه‌های وعده‌های صادق باشند، مانند شهید «حججی» که اگر سرشان رفت حرفشان نرود و شهدایی چون شهید «الله دادی»‌ها که حاضر باشند به خاطر دفاع از ولایت و حریم ولایت زن و بچه را رها کنند و بروند و در قنیطریه به شهادت برسد.

وی با اشاره به اینکه ما در صالحین دنبال تربیت افراد بصیر و با معرفت در مسیر انقلاب اسلامی هستیم، خطاب به سرگروه‌های صالحین افزود: شما در پایگاه‌ها زمینه ساز نسلی هستید که این نسل یا ظهور را نزدیک کند یا در ظهور باشد که در رکاب ولی عصر (عج) باشد و یا در رکاب آن حضرت به شهادت برسد.

چراغی با اشاره به سخنان امام (ره) گفت:آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند؛ ما آمریکا را زیر پا له کردیم؛ سردار سلیمانی وقتی گفت دو ماه دیگر طومار داعش بر چیده خواهد شد خیلی ها باور نکردند برای اینکه فرزندان و سربازان ولایت را نمی شناختند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی عده‌ای می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید چراکه باعث آمدن زلزله می شود، افزود: باید به آنان گفت در آمریکا زلزله و طوفان کاترینا به خاطر مرگ گفتن به کیست؟ یا در ژاپن زلزله 8 ریشتری می آید مربوط به کدام مرگ است؟

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: ما «مرگ بر آمریکا» را از قرآن یاد گرفته ایم و در قرآن کریم چندین مرتبه مرگ بر اصحاب اخدود دارد که همانند آمریکا زورگو بودند.

وی تأکید کرد: کسانی که در فضای مجازی این هذیان‌های فکری را می گویند، بدانند ما در اسلام همانگونه که نماز و روزه داریم تولا و تبری نیز داریم و واجب است.

چراغی با اشاره به اینکه ما با مردم آمریکا در مرگ گفتن کار نداریم، افزود: ما با سردمداران، سیاسیون، سیاستگذاران و ریل‌گذاران سیاست‌های آمریکا و کسانی که حاضر نیستند زیر پرچم اسلام قرار بگیرند، کار داریم و منظور ما همان‌ها هستند.

وی بابیان اینکه ما در صالحین به دنبال تربیت، بصیرت و معرفت هستیم، گفت: عده‌ای متاسفانه بسیج و بسیجی را به افراطی‌گری متهم می‌کنندکه باید از آنها پرسید، افراط یعنی چه؟ اینکه ما از خط قرمز نظام دفاع می کنیم از ولایت از شهید حججی ها و شهدای دیگر دفاع می کنیم، افراطی‌گری است؟

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر افزود: بسیج افراطی‌گر نیست، بسیج کارش فرهنگی است همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جوانان حزب الهی را به تندرویی محکوم نکنید.

وی با اشاره به حلقات صالحین گفت: ما حلقات صالحین را راه انداختیم و با جوانان و نوجوانان در مورد مسائل اعتقادی کار می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات