خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: 400 نفر از دانش‌آموز دختر همدانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۳۷۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

اعزام 400 دانش‌آموز دختر همدانی به اردوهای راهیان نورسرهنگ حسن برزگر در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 400 نفر از دانش‌آموز دختر همدانی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور افزود: این دانش‌آموزان از مناطقی همچون اروند کنار، کربلای چهار، شلمچه، پادگان دو کوهه و... بازدید می‌کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان به مدت سه روز در این اردوها از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی مؤثر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی ادامه داد: با توجه به این همه هجمه و گستردگی فضای مجازی که در جهان حاکم است، راهیان نور بهترین درمان و راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است چراکه اکثر اعزام‌شوندگان جوانان هستند.

برزگر با بیان اینکه جوانان استعداد و پرورش هر گونه مطالب را دارند، بیان داشت: برگزاری این اردوها ظرفیت خوبی برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات