آیت الله کعبی در گفتگو با «بسیج»:

حفظ وحدت برای عموم مسلمانان تکلیف شرعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رعایت وحدت و مصالح مسلمین برای عموم مسلمانان تکلیف شرعی است و بر اساس سنت رسول الله وحدت مسلمین فرض است و تفرقه عذاب الهی است.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۳۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

آیت الله عباس کعبی  عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و موسس مذهب جعفری امام صادق (ع) را تبریک عرض می کنیم.

وی افزود: اگر ما به محتوای پیام دین توجه کنیم پیام دین تحق توحید و اتحاد کلمه بر پایه برادری و تلاش برای پیشرفت و عدالت در میان امت اسلامی و تحقق حیات طیبه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام همواره بر ساخت امت اسلامی بر پایه ایمان و عمل صالح و تقوی و امنیت و پیشرفت و قدرت به گونه ای تاکید داشتند  که امت اسلامی الگو و شاهد برای امت های دیگر باشد و این بدون وحدت محقق نمی شود.

آیت الله کعبی گفت: رعایت وحدت و مصالح مسلمین برای عموم مسلمانان تکلیف شرعی است و بر اساس سنت رسول الله وحدت مسلمین فرض است و تفرقه عذاب الهی است. مسلمانان در سایه وحدت می توانند پیشرفت کرده وبر دشمن خود پیروز شوند. دشمنان از وحدت مسلمانان وحشت دارند و راهبرد آنها ایجاد تفرقه قومیتی و مذهبی بین آنهاست.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار