خبرهای داغ:
سرپرست شرکت توزیع برق استان همدان از اعزام دو اکیپ‌ عملیاتی برق برای برقدار کردن چادرهای و کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

اعزام اکیپ‌های عملیاتی برای تأمین برق چادرها و کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی شهیدی سرپرست شرکت توزیع برق استان همدان، به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در معیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب بازدید کردند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان همدان اظهار داشت: به محض وقوع زلزله و اعلام نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه 7 اکیپ عملیاتی به همراه تجهیزاتی مانند بالابر و جرثقیل با هماهنگی مدیریت بحران استان همدان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

محمدمهدی شهیدی افزود: همچنین از طریق بسیج با هماهنگی ستاد عتبات عالیات، اداره کل بسیج توانیر و سپاه ناحیه همدان یک کاروان کمک‌های همکاران نیز به این مناطق ارسال شد و در آنجا اقدام به برپایی موکب و ارائه خدمات کردند.

وی تصریح کرد: نیروهای اعزامی در مدت حضور خود در مناطق زلزله‌زده اقدام به نصب تیر، رفع خرابی شبکه در بخش فشار ضعیف و 20 کیلوولت، نصب ترانس، ایجاد روشنایی معابر و کابل‌کشی خودنگهدار در این مناطق کردند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به اعلام نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و هماهنگی با دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر اخیراً نیز 2 اکیپ به همراه 7 نفر نیرو، تجهیزات و بالابر به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند تا با کمک دیگر اکیپ‌ها و توزیع نیروی برق کرمانشاه نسبت به تأمین برق کانکس‌ها و چادرهای دایر شده اقدام کنند.

وی ابراز داشت: این روند تا پایان کار برقدار کردن کانکس‌ها و چادرها در مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت.

شهیدی ادامه داد: همچنین علاوه بر این اکیپ عملیاتی با هماهنگی مدیریت بحران استان و سپاه ناحیه همدان یک دستگاه جرثقیل 10 تن نیز به این مناطق اعزام شده است.

همچنین سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه این بازدید و سرکشی از روستاهای زلزله‌زده ازگله هماهنگی لازم به منظور حضور 2 اکیپ عملیاتی دیگر برای تأمین برق چادرها، کانکس‌ها و تکمیل روشنایی معابر را انجام داد تا در راستای ارائه خدمات بهتر به این مناطق اقدام لازم به عمل آید.

در این بازدید سرهنگ بهاریان فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان نیز از خدمات‌رسانی و حضور شرکت توزیع برق استان همدان در این مناطق تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات