خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند:

مقابله با تحریف نیازمند پرداختن به اهداف و شاخصه‌هاست/ امروز بیشتر به ظواهر عزاداری‌ها پرداخته می‌شود

رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند گفت: در مسئله مقابله با تحریف، باید بیشتر دست روی اهداف و شاخصه‌ها گذاشت و در این زمینه کار کرد و در مرحله بعد به شخصیت‌ها پرداخت و این امر به این معنا نیست که اشخاص مهم نباشند بلکه اهداف در اولویت قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۱۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

مقابله با تحریف نیازمند پرداختن به اهداف و شاخصه‌هاست/ امروز بیشتر به ظواهر عزاداری‌ها پرداخته می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ غلامرضا رستمی در مجمع بسیج شهرستان نهاوند با موضوع بررسی راهکارهای ارتقاء مراسم‌های عزاداری، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام اظهار داشت: حضرت محمد(ص) عامل و منشأ بسیاری از انحرافات به وجود آمده در عزاداری‌ها را یهودیت دانست.

وی افزود: یهودیت همانطور که در قرآن آمده به دنبال ایجاد انحراف است و نه اینکه این مسئله از روی نادانی باشد بلکه کاملا آگاهانه و هوشمند عمل می‌کنند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از فضاسازی‌ها و انحرافاتی که در فضاهای مجازی پیرامون عزاداری‌ها به وجود آمده وابسته به این جریانات یهودی است.

وی ادامه داد: در ابتدای قرن بیستم جلسه‌ای در اندیشکده یهودیان در اورشلیم تشکیل شد که فوکویاما اندیشمند یهودی در این جلسه راه مقابله با اسلام و به ویژه شیعیان را در دو مطلب دانست، یکی نگاه شیعه به گذشته و امام حسین(ع) یا همان راه سرخ و دیگری نگاه به آینده و راه سبز ظهور امام زمان(عج) که حلقه اتصال این دو را نیز مسئله ولایت عنوان کرد.

رستمی بدل سازی برای امام زمان(عج) را یکی از دسیسه‌های یهودیت خواند و افزود: یکی دیگر از این دسیسه‌ها وارد کردن مسائل خرافی به عزاداری اباعبدالله(ع) است.

وی تصریح کرد: در مسئله مقابله با تحریف، باید بیشتر دست روی اهداف و شاخصه‌ها گذاشت و در این زمینه کار کرد و در مرحله بعد به شخصیت‌ها پرداخت و این امر به این معنا نیست که اشخاص مهم نباشند بلکه اهداف در اولویت قرار دارند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند قیام امام حسین(ع) را مایه حیات اسلام عنوان و تاکید کرد: در کربلا جسم امام حسین(ع) ترور شد اما متاسفانه این مسئله در جامعه ما برعکس شده و ما ترور جسم ایشان را مهمتر از ترور هدف و شخصیت امام حسین(ع) مطرح می کنیم.

وی اشک هایی که بی تفاوت به هدف امام حسین(ع) ریخته شود را بی ارزش دانست و گفت: امروزه بیشتر به ظواهر عزاداری ها پرداخته می شود و گاها دیده می شود که مداحان حاضر هستند یک جسم را قصابی کنند تا از مردم اشک بگیرند.

در پایان این مجمع راهکار ویژه‌ای با عنوان تجمع بزرگ عاشورائیان با شعار «با حسین(ع) در صبح عاشورا» به تصویب مجمع رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات