خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه خیانت و جنایت آمریکا برای همه مشهود است، گفت: رئیس جمهور امریکا با این کار خود همه را علیه خود و استکبار متحد کرد و در چشم همه خوارتر شدند چراکه تصمیم امریکا درباره قدس برای پایتخت اسرائیل از نظر همه ادیان محکوم است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۱۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی بیت المقدس را پرماجراترین و پیچیده ترین شهر در حوادث تاریخی دانست و افزود: این شهر برای همه ادیان الهی مقدس است و از جایگاه ویژه قدسیت برخوردار است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی این کار احمقانه رئیس جمهور امریکا را محکوم می کند، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل عناصر ظلم به مقدسات در دنیا است.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: هر اقدام و حرکت ضد بشری و اسلامی که استکبار و ایادی آن ها در جهان انجام می دهند جهان اسلام و ایران اسلامی جلوی آن خواهد ایستاد و پرچم توحید و اسلام را در دنیا به اهتزاز در خواهد آورد .

وی ادامه داد: امروز لشکر توحید خوفی بر دل امریکایی ها و صهیونیست ها انداخته که تا ابد فراموش نخواهند کرد.

تصمیم امریکا درباره قدس برای پایتخت اسرائیل محکوم است

مردم مومن و نمازگزار هشترود پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف راهپیمایی خیابانی و این حرکت رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

ارسال نظرات