خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر اتحاد مسلمانان منطقه و حفظ آرامش گفت: امنیت و آرامش در منطقه از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۳۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان کشوری افزود: مقام معظم رهبری وضع منطقه را با توجه به حمایت های برخی از کشورهای عربی و همراهی آنها با دشمنان موجب ضرر و زیان منطقه عنوان کردند.
وی با بیان اینکه خوش رقصی برخی از کشورهای عربی و چراغ سبز آنها برای دشمنان موجب گستاخی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، اظهار کرد: عدم وحدت کشورهای اسلامی و مسلمانان در برابر تحرکات اخیر در منطقه به نفع دشمنان و به ضرر کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام رضوی، نظام جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر در برابر دشمنان و دفاع از آرمان های کشورمان دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران هر گونه ظلم و تجاوز و کشتار در منطقه را به شدت محکوم می کند.
امام جمعه بستان آباد با اشاره به تحرکات و یاوه گویی های اخیر ترامپ از آن به عنوان توهین به کشورهای اسلامی یاد کرد و گفت: متاسفانه بی تفاوتی برخی از کشورهای منطقه بزرگ ترین ضربه را به اسلام وارد می کند.
وی ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل از سوی آمریکا را از اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: کشتار و قتل و غارت بی گناهان در یمن ،عراق ،سوریه و میانمار با پشتوانه آمریکا و اسرائیل ضررهای جبران ناپذیر برای کشورهای اسلامی وارد می کند.
امام جمعه بستان آباد وحدت کشورهای اسلامی را بهترین گزینه در مقابل دشمنان اعلام کرد و بر وحدت و اتحاد بین مسلمانان منطقه تاکید کرد.

ارسال نظرات