خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا در بازدید از طرح های اقتصادمقاومتی روستای عرب شاه خان با اشاره به هدف طرح های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال گفت: روستاهای کلیبر از ظرفیت مناسبی برای راه اندازی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در زمینه پرورش انواع دام و طیور و... برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۵۹۷۷۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

هادی علیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: بسیج سازندگی با توجه به وظیفه خود در راستای توسعه اقتصادی و جهت لبیک گویی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برنامه های مهمی را در این شهرستان اجرا می کند که این یک حرکتی ماندگار است.

ویبا اشاره به تحریم های صورت گرفته یک جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: به همین منظور برادران بسیجی ما در روستای عربشاه خان با پرورش مرغ و پروش گاو دست به کار شده اند تا ضمن لبیک گویی به مقام معظم رهبری، برخی از نیاز های خود و جامعه را برطرف سازند.

علیاری خاطرنشان کرد: چنین طرح های نیاز به حمایت بیشتر مسئولان برای بازار فروش محصولات تولیدی و نیز نهادینه کردن فرهنگ مصرف تولیدات داخلی با همکاری رسانه های ارتباط جمعی دارد.

روستاهای کلیبر ظرفیت مناسبی برای طرح های اقتصادمقاومتی دارند

فرمانده حوزه کربلا و کارشناس بسیج سازندگی سپاه کلیبر از روند اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در روستای عربشاه خان از توابع کلیبر بازدید کرد.

ارسال نظرات