خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

تکریم ارباب رجوع از عوامل اصلی خدمات رسانی و عملکرد یک دستکاه است

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت این اداره گفت: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی آنان از عوامل اصلی خدمات رسانی و عملکرد یک دستکاه محسوب می‌شود
کد خبر: ۸۹۶۱۲۹۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی در جلسه کمیته تحول اداری (شورای راهبری توسعه مدیریت) که با حضور کارشناسان این اداره در سالن جلسات برگزار شد اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی آنان از عوامل اصلی خدمات رسانی و عملکرد یک دستکاه محسوب می‌شود، لذا برای ایجاد مکانی مناسب جهت میز خدمت برای دسترسی آسان خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع به جامعه مورد هدف نیار داریم که باید در این زمینه برنامه ریزی نمائیم.
وی با اشاره به صرفه جویی درحامل‌های انرژی در اداره و مجتمع فرهنگی و هنری گفت:: نیاز است استفاده صحیح صورت پذیرد وهمچنین فضا‌هایی مانند کتابخانه عمومی مهر که آب، برق، گاز و ... مشترک استفاده می‌گردد هزینه‌ها بصورت تفکیک محاسبه گردد.
آشوری دررابطه با اشتغال ومشاغل خانگی ازسوی اداره درسال جاری مواردی را مطرح نمود و گفت:: که باید تلاش نمائیم در زمینه جذب و تشویق متقاضیان به مشاغل خانگی و اشتغال به رشد بهتری دست یابیم.
وی اشاره‌ای به پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان کرد و گفت:: این نمایشگاه از ٢٦ آذر تا یکم دی ماه درشهرستان سمنان برپا می‌گرد برنامه ریزی نمایم تا همکاران از این نمایشگاه بازدید نمایند.
در این نشست کارشناسان هم نظرات، پیشنهادات خود را دررابطه با فعالیت‌های واحد‌های فرهنگی، هنری، اداری و مالی وآموش مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار