خبرهای داغ:
مدیر فنی، عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی خبر داد

پایان استقرار موقت زلزله‌زدگان 31 روستای ازگله در روزهای آتی

مدیر فنی، عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی از پایان استقرار موقت زلزله‌زدگان 31 روستای ازگله در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۸۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

پایان استقرار موقت زلزله‌زدگان 31 روستای ازگله در روزهای آتیعلی اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اسکان موقت زلزله‌زدگان اظهار داشت: یک کانکس مسکونی توسط قرارگاه سازندگی شهید همدانی در روستای مجتمع امام علی(ع) نصب شد.

وی افزود: همچنین یک کانکس مسکونی در روستای کاک میرکی به یک خانواده اهدا شد و یک کانکس حمام و سرویس بهداشتی نیز در این روستا نصب شد.

مدیر فنی، عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی اظهار داشت: سعی کرده‌ایم که کانکس‌ها را بر اساس اولویت بین خانواده‌های توزیع کنیم و امید است تا روزهای آتی توزیع کانکس‌های مسکونی توسط قرارگاه سازندگی شهیدهمدانی در 31 روستای ازگله به پایان خواهد رسید.

وی گفت: همزمان با نصب کانکس‌های مسکونی و بهداشتی در روستاها برق‌رسانی به این کانکس‌ها  توسط اکیپ اداره برق همدان مستقر در شهر ازگله نیز صورت می‌گیرد.

رحیمی تصریح کرد: روز گذشته به روستاهای چشم ژالان رشید، چشم ژالان حسن، دار لار علیجان، دار عبدالحمید، نقده، تازه آباد خان محمد، دور آسیاب رشید، گوش‌گو، ویان، کلاوه علی، مله گرینه به وسیله تانکر  آبرسانی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: یک کامیون حاوی 100 کیسه آرد اهدایی مردم استان در مقر قرارگاه تخلیه شد تا در روزهای آتی در روستاها و  بین خانواده ها توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار