خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: وظیفه ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر باشد و از شهدا الگو بگیریم.
کد خبر: ۸۹۶۱۷۹۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

وظیفه امروز ما معرفی شهدا به جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، اعضای ستاد یادواره شهدای دهستان گرین (روستاهای توانه، گنبد کبود، ازنهری، چناری و لیلان) بخش زرین دشت نهاوند و جمعی از خانواده های شهدای این دهستان با مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در باغ موزه دفاع مقدس دیدار کردند. 

مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان همدان و شهدای مدافع حرم بیان داشت: امروز مدیون شهدا هستیم و خود را بدهکار به شهدا می‌دانیم.

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، افزود: شهید متعلق به قشر خاصی نیست شهید متعلق به همه مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری «شهدا مثل آیه های قرآن مقدسند».

وی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که شهدا را به جامعه معرفی کنیم بنابراین باید رفتار، اعمال و عملکرد ما از بقیه بهتر باشد و از شهدا الگو بگیریم.

مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما انقلابی کردیم که اساس و بنیان یک حکومت جهانی شد و اقدامات ما باید  زمینه ساز ظهور امام ولی عصر (عج) شود.

وی خطاب به اعضای ستاد یادواره شهدای دهستان گرین گفت: اعضای این ستاد باید شهدا را به مردم بیشتر معرفی کنند و این یادواره را گسترش دهند و هر سال این یادواره را در یکی از روستاهای دهستان گرین برگزار کرده و اساسنامه ای را تدوین کنید که بعد از مسئولیت شما نیز اعضای دیگر و مسئولین بعدی طبق این اساسنامه کار را ادامه دهند و راه شهید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات