خبرهای داغ:
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد خبر داد

توزیع 1500 جلد کتاب در مراکز کتابخوانی دیار سیدجمال

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از توزیع یک هزار و 500 جلد کتاب بین کتابخانه های اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۱۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

توزیع 1500 جلد کتاب در بین مراکز کتابخوانی دیار سیدجمالرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از توزیع یک هزار و 500 جلد کتاب بین کتابخانه‌های اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: این توزیع در قالب جشنواره «جام کتاب» انجام شده و کتب مذکور در بین کتابخانه ها، مراکز کتابخوانی و مدارس شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: 18میلیون تومان بابت خرید این کتاب‌ها هزینه شده که 12میلیون تومان از این مبلغ توسط وزارتخانه و مابقی توسط اداره کل استان تامین شده است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد افزود: سعی ما در انجام این کار، توزیع کتب در بین مناطق محروم شهر، سطح روستاها، ادارات و مدارس بود که این مهم تا حد زیادی محقق شد.

وی در ادامه به وجود 6 کتابخانه در سطح شهر اسدآباد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه‌ها شامل مراکز شهید رجایی، شهر آجین و روستاهای چنارسفلی و علیا، مزرعبید و قاسم آباد لک لک است.

قاسمی همچنین به وجود سالن مطالعه در برخی مدارس شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش سرانه مطالعه را در رئوس اقدامات این حوزه قرار داده ایم و فعالیت‌های فوق قسمتی از برنامه های ما در راستای این مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات