خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مقاومت و اتحاد مسلمانان تنها راه مقابله با نظام سلطه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش بصیرت افزایی نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولان میانه گفت: تنها راه مقابله با اقدامات سلطه جویانه رژیم صهیونیستی، فقط و فقط مقاومت و اتحاد مسلمانان است.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۶۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، آن را دهن کجی آشکار به همه اقدامات صلح جویانه بین فلسطین اشغالی و رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

وی اضافه کرد: این اقدام، درس عبرتی دوباره و تلنگری به آن هایی است که هنوز به شیطان بزرگ، چشم امید بسته اند.

    حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به پیش بینی نابودی اسرائیل در عرض 25 سال، اذعان کرد: اقدام اخیر ترامپ، حرکتی رو به جلو برای نابودی اسرائیل است و قطعا متلاشی شدن زودهنگام صهیونیسم و بی نتیجه ماندن همه نقشه های آن ها را در پی خواهد داشت.

   وی با بیان اینکه در جریان اقلیم کردستان، امریکا درصدد ایجاد داعشی دیگر در برابر ایران بود ولی ناکام ماند، افزود: حتی اعوان و انصار خود کشور امریکا هم با سیاست های شکست خورده ترامپ مخالفند چه رسد به دیگر کشورهای جهان.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به جنایات عربستان و امارات در یمن و کشتار مسلمانان و کودکان بی گناه، اشاره و بیان کرد: آن ها می خواهند در برابر صدور انقلاب باستند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ذاتا صادر شدنی است و مقاومت در برابر صدور آن، امری بی فایده است.

    امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، حماسه 9 دی را یادآوری کرد و با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در برابر دشمن، اظهار داشت: فتنه 88 در حالی رخ داد که ما در اوج اقتدار و عزت قرار داشتیم ولی بی بصیرتی برخی خواص منجر به کاهش موقعیت جهانی ما، عقب نشینی در پیشرفت های هسته ای، توهین به مقدسات، زیر سوال رفتن ارکان نظام و انقلاب و به انحراف رفتن برخی از مردم انقلابی شد.

اتحاد مسلمانان و مقاومت تنها راه مقابله با نظام سلطه است

   حجت الاسلام آل هاشم افزود: افراد وابسته به بیگانه، طراحان اصلی این فتنه بودند ولی به برکت حرکت بصیرانه و بیداری مردم در 9 دی، این بحران و فتنه فروکش کرد.

   وی در پایان از زحمات دهقان فداکار یاد کرد و بر روان شهدای زینبیه و ثارالله و دیگر شهدای میانه، درود فرستاد.

    همایش بصیرت افزایی با حضور کارکنان سپاه، نیروی انتظامی، تیپ پمکا، طلاب و شورای اداری میانه در مسجد تیپ پمکا این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار