رزمایش ترافیکی زمستان ۹۶، صبح امروز با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و نهاد‌ها و شورای تامین شهرستان کلید خورد.
کد خبر: ۸۹۶۱۹۷۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان درگز  ضمن خیر مقدم به حاضران در این رزمایش تشریح کرد: این طرح همه ساله با شروع فصل سرما، با هدف برقراری نظم و انضباط ترافیکی و امداد و نجات و خدمت رسانی به تمامی کاربران ترافیک و همشهریان آغاز می‌شود و تا بیستم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: با توجه به اینکه شهرستان درگز از نظر جغرافیایی جزو مناطق کوهستانی بشمار می‌رود و با توجه به پیش رو بودن فصل سرما و به طبع آن تغییرات ناگهانی جوی و بارش باران و برف امکان بروز حوادثی همچون سیل و آب گرفتگی راهها، کولاک و بهمن و ریزش کوه امکان پذیر است لذا این تهدیدات حضور به موقع و مناسب نیرو‌های انتظامی، امدادی و خدمت رسانی را می‌طلبد.

سرهنگ احمدی با اشاره به تلاش شبانه روزی نهاد‌های خدمت رسان شهرستان تاکید کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح، ادارات راه و شهرسازی، فرمانداری، شهرداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر سازمان‌های مرتبط اعلام آمادگی کامل برای انجام وظایف مربوط به حوزه مسئولیتی خود را اعلام کرده اند.

در ادامه خلیل الله برزنونی، دادستان شهرستان درگز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش زمستانه به بیان نکات ایمنی تردد در جاده‌ها پرداخت و تشریح کرد: اطمینان از سلامت خودرو، داشتن زنجیر چرخ، همراه داشتن لوازم گرمایشی و خوراکی از جمله مواردی است که در طول زمستان همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

خاطر نشان می‌شود؛ در پایان این مراسم خودرو‌های مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفته و گوشه‌ای از توانایی‌ها و اقتدار خود را به نمایش گذاردند.
ارسال نظرات