خبرهای داغ:
با حضور پرشور مردم دارالمجانین همدان؛

پیکر مطهر جانباز شهید «علی خوش‌لفظ » در همدان تشییع شد

پیکر مطهر جانباز شهید «علی خوش لفظ » با حضور پرشور مردم دارالمجانین همدان تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۸۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

پیکر مطهر جانباز شهید «علی خوش‌لفظ » در همدان تشییع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز هشت سال دفاع مقدس سردار شهید «علی خوش لفظ» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» امروز در میان حزن و اندوه مردم شهیدپرور همدان تشییع شد.

این آیین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از حسینیه امام(ره) تا با حضور پرشور مسئولین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، همرزمان شهید و مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برگزار شد.

جمع کثیری از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم روحانی و معنوی که یادآور خاطرات سال‌های شور و حماسه در یادها بود، حضور داشتند و تابوت منقش به پرچم جمهوری اسلامی ایران پیکر همرزم خود را بر دوش گرفتند و با او وداع جانسوزی داشتند.

مردم همدان با حضور گسترده خود در مراسم تشییع  بار دیگر ضمن تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بر پاسداری از راه نورانی شهیدان سرفراز تاکید کردند و وظیفه خود دانستند تا برای بدرقه پیکر مطهر تا بهشت بیایند و بار دیگر قلب  ولی خود را از این قدرشناسی شاد کنند.

این شهید که در دوران حياتش لقب «شهيد زنده» را از مقام معظم رهبری گرفت و «خوش‌زخم» خوانده شد و او را اسوه صبر و استقامت و افتخار بچه‌های همدان برشمردند، ثابت کرد که استان همدان دارالمجاهدین است و پرچم افتخار این استان را در اوج عزت و افتخار نگه داشت.

همچنین آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز خواند؛ پیکر مطهر شهید «خوش لفظ» بعد از تشییع برای خاکسپاری به گلزار شهدای همدان انتقال یافته و در جوار شهدای مدافع حرم آرام می‌گیرد.

به گزارش بسیج؛ سردار شهید «علی خوش لفظ» جانباز شیمیایی دفاع مقدس، میراث‌دار و از سربلندترین قهرمانان جبهه‌های دفاع مقدس بود که پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی در سن 54 سالگی در روز ۲۹ آذر ماه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات