برگزاری کارگاه های آموزشی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاونت توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان از اجرای دوره های آموزشی سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه در مورخ 6 دی ماه امسال خبر داد و گفت: معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف کشور در پی آن است که تمامی اعضاء و کارکنان اوقاف به تعالی و تکامل علمی و اخلاقی در تمامی ابعاد زندگی خود برسند.
سید طیب موسوی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: منابع آموزشی این دوره که مدت آن 72 ساعت در نظر گرفته شده است شامل؛ آشنایی با اهداف و وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه، قوانین و مقررات استخدامی، کلیات قانون مدیریت خدمات کشوری، حقوق فردی و شغلی محیط کار و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه ها افزایش بهرهوری کارکنان می باشد که این دوره خواهد توانست توانایی های شغلی در سطح کارکنان را بهبود بخشیده و احساس مسئولیت و وجدان کاری را بین افراد شرکت کننده افزایش بدهد .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: راه اندازی این سامانه باعث ایجاد تحولی عظیم در سطوح سازمان گردیده است که یکی از اهداف اصلی از اجرای این سامانه ، شفاف سازی و به روز رسانی اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در سطح تمامی استان ها می باشد.
وی از نصب و استقرار صندوق انتقادات و پیشنهادات خبر داد و یادآور شد:در این راستا ارباب رجوع و مراجعینی که پیشنهاد سازنده آنان در اصلاح روش های انجام کار و رضایت مردم موثر واقع شود از سوی اداره کل تشویق می شوند.
معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان اشاره به واحد هماهنگ کننده با عنوان میز خدمت گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر جنتی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان هر هفته روز های یکشنبه از ساعت 10الی 12 همراه معاونت های تخصصی برگزار می شود، که در ادامه با دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان و دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت آنها به واحدهای مرتبط را از خدمات قابل ارائه در میز خدمت عنوان کرد.