خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان به مناسبت ۹ دی ماه :
سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان به مناسبت ۹ دی ماه طی بیانیه ای اعلام کرد: ما حقوقدانان بسیجی استان گلستان ضمن بزرگداست یوم الله 9 دی 88 با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان گلستان برای حضور یکپارچه و پرشور در گردهمایی بزرگ بسیج حقوقدانان و آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی که همانا باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران بود تاکید می کنیم
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستانٰ متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم اللهخ الرحمن الرحیم

ملت ایران ملت معجزه آسای قرن است(امام خمینی ره)

حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست ... این حادثه بایستی حفظ شود ، بایستی گرامی داشته شود(حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی)

9دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی مردم ایران است که برگرفته از فرهنگ عظیم عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نا درستشان به ارمغان آورد.

 ملت ما کارى کرده است که تمام دنیا را به تحیر واداشته است. ملت ما بر بزرگترین قدرت‌هاى عالم غلبه کرده است. دست بزرگ‌ترین قدرت‌هاى عالم را از مملکت خودش قطع کرده است و با بصیرت به موقع در صحنه انقلاب حاضر شد و توطئه خائنین و کینه ورزان را رسوا کرده است  و روزهای تلخ پس از انتخابات سال 88 نشان داد دشمنان استکباری و صهیونیستی و قسم خورده این نظام و انقلاب هرگز دست از دشمنی و توطئه علیه ملت ایران برنداشته و نخواهند داشت .  آن وقایع تلخ ، هفته‌ها آشوب، توهین به مقدسات و آرمان‌های مردم و زیر پا گذاشتن همه آنچه که مردم ایران سال‌های سال برای حفظ آن زحمت کشیده بودند، وقایعی نیست که به این راحتی از حافظه تاریخی مردم ایران پاک شود. تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از اینگونه حوادث و وقایع است که همچون آیینه ای روشن در مقابل چشمان فرزندان انقلابی این مرز و بوم خواهد ماند . بی‌تردید ملت ایران با تأسی به آموزه‌های راهبردی حماسه ۹ دی و تمسک به منویات و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری با حضور در صحنه‌های نیاز انقلاب اسلامی و آزمون‌های خطیر آینده ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب را فریاد خواهند زد و آمال و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را منکوب خواهند ساخت.

ما حقوقدانان بسیجی استان گلستان ضمن  بزرگداست یوم الله 9 دی 88  با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت همیشه در صحنه استان گلستان  برای حضور یکپارچه و پرشور در گردهمایی بزرگ بسیج حقوقدانان و  آیین‌های پاسداشت حماسه ماندگار و تاریخ‌ساز ۹ دی که همانا باز تولید گفتمان انقلاب اسلامی ایران بود تاکید می کنیم ، ضمانت بقای این انقلاب حفظ وحدت و یکپارچگی همه سلایق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی تحت لوای ولایت فقیه بوده و آمادگی خود را برای حفظ انقلاب اسلامی و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان تحت امامت و ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی اعلام میداریم.

  والسلام

سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها