لزوم جلب رضایت ارباب رجوع از کارمندان و خدمتگذاران دولت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای طرح ارزیابی عملکرد توسط فرمانداری گفت : بهزیستی خدابنده در بین 30 دستگاه اجرائی توانست رتبه نخست حقوق شهروندی را به خود اختصاص داد.
عصمت نصیری قیداری افزود: کارمندان و خدمتگذاران دولت باید بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده و با مسئولین امر تعامل و ارتباط موثر خود را با یکدیگر افزایش دهند.
وی اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندی مورد تاکید دولت بوده و این اداره در همین راستا در تحقق کامل اصول و قوانین این امر مهم و ضروری تلاش می نماید.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تصریح کرد : تسهیل فراینده دسترسی به امکانات سازمان و رضایتمندی مراجعین از جمله آثاررعایت حقوق شهروندی بوده است.
وی گفت: در بازرسی و بررسی های انجام گرفته گروه کارشناسی فرمانداری این شهرستان ، بهزیستی خدابنده در حوزه عفاف و حجاب نیز حائز رتبه دوم شد.
گفتنی است، اداره بهزیستی شهرستان خدابنده سه سال متوالی رتبه برتر در خصوص صیانت از حقوق شهروندی را آن خود کرده است