رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده:

لزوم جلب رضایت ارباب رجوع از کارمندان و خدمت‌گذاران دولت

کارمندان و خدمت‌گذاران دولت باید بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده و با مسئولین امر تعامل و ارتباط موثر خود را با یکدیگر افزایش دهند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۳۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای طرح ارزیابی عملکرد توسط فرمانداری گفت : بهزیستی خدابنده در بین 30 دستگاه اجرائی توانست رتبه نخست حقوق شهروندی را به خود اختصاص داد.

عصمت نصیری قیداری افزود: کارمندان و خدمت‌گذاران دولت باید بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده و با مسئولین امر تعامل و ارتباط موثر خود را با یکدیگر افزایش دهند.

وی اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندی مورد تاکید دولت بوده و این اداره در همین راستا در تحقق کامل اصول و قوانین این امر مهم و ضروری تلاش می نماید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تصریح کرد : تسهیل فراینده دسترسی به امکانات سازمان و رضایتمندی مراجعین از جمله آثاررعایت حقوق شهروندی بوده است.

وی گفت: در بازرسی و بررسی های انجام گرفته گروه کارشناسی فرمانداری این شهرستان ، بهزیستی خدابنده در حوزه عفاف و حجاب نیز حائز رتبه دوم شد.

گفتنی است، اداره بهزیستی شهرستان خدابنده سه سال متوالی رتبه برتر در خصوص صیانت از حقوق شهروندی را آن خود کرده است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار