توصیف9دی توسط شهروندان بشاگردی،حماسه ۹دی نماد قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۷۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات هرمرد و زن ایرانی است.
حجت الاسلام والمسلمین علی بهروزه امام جمعه شهرستان:حماسه ۹دی تجلی شور بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین صابر پروین دبیر هماهنگی حماسه ۹دی شهرستان: فتنه گران در فتنه ۸۸به دنبال برچیدن نظام ولایت ایران اسلامی بودن ولی تاکید ما این است با بصیرت و هوشیاری می‌توان تمام فتنه های دشمن رو برچید.
حجت الاسلام والمسلمین حمید دریابارنماینده ولی فقیه در سپاه بشاگرد : باید شعارهای مردم در ۹دی هرساله بازخوانی کنیم تا یادمان نرود که انگیزه مردم برای ریختن به خیابان ها چه بوده است و مردم با شعارهایشان در ۹دی نشان دادند که باطن فتنه را به خوبی شناخته اند و می دانند که فتنه ۸۸ محصول مثلث اشرافیت، استبداد و دین ستیزی بود.
محسن خورشیدی فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع)حوزه شهری سردشت:ما امروز برای تجدید میثاق و پیمان با ولایت فقیه تجمع کردیم و در آخر این رو بگم که فتنه گران این آرزو که بتوانند به ایران اسلامی ضربه بزنند را به گور ببرند
ستار برخش نوجوان ۱۱ساله بشاگردی: اگر ما امروز در این راهپیمایی عظیم شرکت کردیم تا به تمامی مستکبران بفهمانیم ما مردم ایران اسلامی همیشه آگاه و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری نخبه بشاگردی:۹دی روزانقلاب درونی ایران
ستوانیکم پاسدار مجید حبشی مسئول عملیات ناحیه سپاه بشاگرد: روز نهم دی پاسخ دندان شکنی به عوامل فتنه و فتنه گران است و بدانند در این مملکت که با خون هزاران شهید و زیر پرچم اسلام و سیدالشهدا(ع) به سربلندی رسیده است هیچ جایی نخواهند داشت ؛مرگ بر آشوبگر فتنه انداز.
عباس دانشمند رئیس شورای اسلامی شهر سردشت: مردم ما در مقابله‌ با فتنه ۸۸، خودشان به پا خاستند، ۹دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد و این کار را خود مردم کردند.
فرشاد پیشوایی بسیجی بشاگردی :مردم ما در مقابله‌ با فتنه ۸۸، خودشان به پا خاستند، ۹دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد و این کار را خود مردم کردند.
اسماعیل رحیمی کاسب کار: ۹دی روز همدلی ملت بزرگ ایران و اعلام انزجار از فتنه گرانی است که با حمایت دشمنان داخلی و خارجی اصل نظام و انقلاب را نشانه رفته بودند.
حسین میهن پرست جانباز و آزاده ۸سال دفاع مقدس: خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است
حسین چملی زاده کاسب کار: 9 دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود.
حسین زارعی رئیس سابق شورای اسلامی شهر سردشت ؛ راهپیمایی بزرگ ۹دی ،نشانه اعتماد مردم به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و یکی از نکاتی که ۹ دی را متمایز و برجسته می‌کند، حضور ده ها میلیونی مردم و خلق حماسه‌ای بزرگ در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی و نیز اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.
جناب سرگرد محمد روهنا فرمانده انتظامی شهرستان بشاگرد: حماسه ۹دی نماد قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

ارسال نظرات