در صحن امروز شورای اسلامی شهر تبریز؛

شهرام دبیری توهین تماشاگرنماها به مردم آذربایجان را محکوم کرد

عضو شورای شهر تبریز نسبت به فحاشی های صورت گرفته توسط هواداران تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۸۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه شاهد توهین تماشاگر نماها در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و  تراکتورسازی به هواداران تراکتور و مردم آذربایجان بودیم که متایوسفانه این اهانت های شنیع از سوی لیزرها هدایت شده بود.

پیشکسوت فوتبال تبریز با تاکید بر اینکه باید فوتبال عامل صمیمیت و وحدت باشد کفت: متأسفم که شاهدیم به جای حرکت به سمت وحدت اینچنین حرکت های ناشایستی از سوی هواداران تیمی صورت می گیرد که بسیاری از افتخارات آن با حضور قهرمانان و فوتبالیست های آذربایجانی حاصل سده است.

وی با قدردانی از خویشتن داری هواداران فهیم تراکتورسازی تبریز گفت: ضمن اینکه این حرکت ناشایست را محکوم می کنیم انتظار داریم مسئولان باشگاه پرسپولیس با این مساله برخورد کنند و کمیته اخلاقی و فدراسیون درخواست داریم با این حادثه تلخ که احساسات بخشی از مردم کشورمان را جریحه دار کرده است قاطعانه برخورد کنند.

دبیری در پایان گفت: از هواداران تراکتور سازی تشکر می کنم که با سعه صدر با موضوع برخورد کردند وظیفه مسئولان پیگیری این حادثه تلخ و عکس العمل مناسب در خصوص خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار