دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز:

دشمنی آمریکا با ایران ابدی است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌عبارتی دشمنی آمریکا با اسلام است و یک دشمنی ابدی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۹۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین کاظمی  با اشاره به دخالت‌های مداخله‌جویانه ترامپ و مقامات آمریکایی در امور داخلی ایران اظهار داشت: فتنه چیزی نیست که اتفاق بیافتد و تمام شود، چون فتنه از طرف بیگانگان و در رأس آن از طرف آمریکا هدایت می‌شود و از آنجایی که دشمنی آمریکا با نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران و به‌عبارتی دشمنی آمریکا با اسلام است، یک دشمنی ابدی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه چون انقلاب اسلامی ایران تنها نظامی است که پرچم‌دار اسلام ناب‌محمدی(ص) در دنیاست، پس آمریکا این دشمنی را با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی ادامه خواهد داد، افزود: آمریکا از نفوذ ایران در منطقه عصبانی است و از این رو برای براندازی انقلاب اسلامی از همه ابزارهای خود استفاده خواهد کرد و همانطور که در گذشته نیز استفاده کرده است.

کاظمی اضافه کرد: ماجرای سال‌های 78 و 88 نمونه‌هایی است که چند سال در کشور‌های غربی برنامه‌ریزی شده بود و هدفی جز براندازی نظام مقدس انقلاب اسلامی نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه‌های جدیدی که دشمن با آنها در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است، یادآور شد: توطئه همیشه و در همه حال از طرف دشمنان در کمین ملت ایران است ولی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرتی که مردم در گذشته و این روزها دارند، با لطف خداوند کشور از آن بحران‌های خطرناک به‌سلامتی عبور کرد.

کاظمی ادامه داد: نکته‌ای که وجود دارد و رهبری نیز به آن اخیراً نیز تاکید داشته است فتنه‌های جدید است، طبیعتاً دشمن با توجه به ماهیتی که دارد ساکت نخواهد نشست و در پی راه و روش‌های جدیدی برای مقابله با ایران اسلامی است.

 دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: شاید فشارهای اقتصادی نمونه‌ای از فتنه‌های جدید باشد که متاسفانه برخی مدیران و مسؤولان بی‌بصیرت نیز در پازل دشمن بازی می‌کنند که دود این بی‌بصیرتی آنها به چشم مردم خواهد رفت.

کاظمی با بیان اینکه راه‌های نفوذ و رخنه دشمن که بارها از طرف مقام معظم رهبری اشاره شده است، حفره‌هایی است که دشمن از آنها برای فتنه‌انگیزی و براندازی نظام استفاده می‌کند، یادآور شد: حفره‌هایی نظیر فقر فرهنگی، فقر اقتصادی و از همه مهم‌تر کمبود سواد سیاسی و کمی قدرت تحلیل است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با اشاره به نقش و رسالت خواص و نخبگان جامعه در زمان مواجهه با این فتنه‌ها خاطر نشان کرد: در این بین انتظاری که از نخبه‌ها و خواص جامعه هست این است که مسائل را قبل از همه بفهمند و با بصیرتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند، بتوانند مسائل را تحلیل کنند و برای جامعه نیز روشنگری کنند.

وی افزود: انتظاری که از خواص جامعه وجود دارد، این است که از فتنه‌ها قبل از اینکه اتفاقی بیافتد، جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار