برگزاری گردهمایی سیاسی شهرستان سوادکوه شمالی ویژه حماسه 9 دی

نهم دی واکنشی هوشمندانه به نقشه ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود

در واقع نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود، جبهه‌ای که با تهاجم همه جانبه نظام سلطه به کارزار با نظام اسلامی برآمده بود و در فاز اول هجوم به موفقیت‌هایی هم در اردوکشی خیابان کسب کرده بود و احساس می کرد قدرت بلامنازعه مدیریت صحنه در فضای فتنه است.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به گزارش نقل از تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در سالروز حماسه 9 دی ماه  گردهمایی سیاسی با همین موضوع در این ناحیه برگزار گردید.

محمد سیاوشی از هادیان سیاسی شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت خلق حماسه 9 دی ماه سال 1388 گفتند: یکی ازپیچیده ترین و دقیق ترین طرح­های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که با زمینه‌یابی در فتنه 88، ماحصل10 تا 15 سال برنامه­ریزی آنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با کمک عوامل و افرادی در داخل بکار گرفته شد.

سیاوشی در همین رابطه ادامه دادند: فتنه88 تهدیدی علیه ساختار­های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود. وقوع این حادثه در عین حال که سبب بی ثباتی مقطعی در کشور و امیدواری دشمن شد، جایگاه قانونمداری و احترام به آراء مردم را در فرهنگ سیاسی کشور بیش از پیش نهادینه کرد.

کارشناس سیاسی بیان کرد: در بازخوانی مکرر حماسه ماندگار نهم دی ماه، مردم با حضور میلیونی و آگاهانه خود، ضمن تاکید بر اصول بنیادین هویتی ملی و مذهبی تاریخی خود،  بازیگران داخلی و خارجی فتنه را به محاق برده و استراتژی های  قدرتهای بیگانه را با چالش و انسداد مواجه کرد.

وی افزود: در واقع نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود. جبهه‌ای که با تهاجم همه جانبه نظام سلطه به کارزار با نظام اسلامی برآمده بود و در فاز اول هجوم به موفقیت‌هایی هم در اردوکشی خیابان کسب کرده بود و احساس می کرد قدرت بلامنازعه مدیریت صحنه در فضای فتنه است، اما بصیرت و درک سیاسی افکارعمومی که مردم را به حضورتمام عیار برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت، در نهم دی به صحنه آورد، این روند براندازانه را متوقف کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار