حضور امام جمعه آمل در جمع معترضان

حضور شبانگاه و همیشه در صحنه بسیجیان به همراه امام جمعه شهر هزار سنگر آمل فرصت اغتشاش را از معترضان گرفت

در حین تجمع‌ اعتراضی روز و شب های گذشته در برخی نقاط کشور و استان، امام جمعه آمل و جمعی از مردم متدین و دلسوز انقلاب اسلامی شرکت کننده در مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور در میدان 17 شهریور آمل، معترضان را از این منطقه بیرون کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۸۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در حین تجمع‌ اعتراضی روز و شب های گذشته در برخی نقاط کشور و استان، امام جمعه آمل و جمعی از مردم شرکت کننده در مراسم گرامیداشت 9 دی با حضور در میدان 17 شهریور آمل، معترضان را از این منطقه بیرون کردند.

همزمان با مراسم گرامیداشت 9 دی با عنوان روز بصیرت تجمع اعتراض‌آمیز در میدان 17 شهریور آمل شروع شده بود؛ این تجمع در حال شدت گرفتن بود که امام جمعه آمل به همراه مردم شرکت‌کنندگان در مراسم گرامیداشت 9 دی با شعار بصیرت، بصیرت به میان معترضان رفتند و موجب پراکنده شدن افراد معترض در این میدان شدند.

 

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل با حضور در بین مردم و معترضان آنها را دعوت به آرامش کرد و گفت: روز 9 دی ماه روز بصیرت، آگاهی، عزت و ماندگاری نظام است.

 

وی با تاکید بر حفظ وحدت افزود: باید این روز را گرامیداشت همانطور که روز 9 دی 88 روز بصیرت بود سالگرد این روز هم  باید همانند سال 88 گرامی داشته شود.

 

با حضور مردم شعارهای ساختارشکنانه به شعارهای انقلابی تغییر کرد و مردم خواستار بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه دشمنان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها