ایجاد هنجار های متعارف نظام اسلامی در جامعه با تلاش هنرمندان محقق می شود

اسلامی با تأکید بر اینکه خود هنرمندان نکته کلیدی هستند، خاطرنشان کرد: باید هنجارها را در جامعه ایجاد کرد و رفتارهای متعارف تاثیرات زیادی می‌گذارد و خود مردم سرنوشت خودشان را در حوزه‌ای رقم می‌زنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی در نشست اهالی فرهنگ و هنر استان که در سالن تخصصی تئاتر ساری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شنیدن دردودل‌های اهالی فرهنگ و هنر که از سراسر استان در این نشست حضور پیدا کردند باید بگویم حوزه فرهنگ و هنر سلایق هم متنوع و گسترده است و به‌طور طبیعی مسائل و فراز و نشیب‌هایی دارد ولی نکته مهم این است که باید نگاه اعتدالانه داشته باشیم .

وی افزود: هنرمند به کار خود علاقه دارد که هنر و فرهنگ ما بسیار پرمحتوا و غنی است و وارداتی نیست.

استاندار مازندران با بیان اینکه همدلی و همگرایی همه هنرمندان دلیل بر شکوفاشدن استعدادها است، اضافه کرد: باید به‌صورت چالاک ظرفیت‌ها را بکار ببندیم.

اسلامی با اشاره به اینکه در شهرستان  رامسر باید فضاهایی برای استفاده  هنرمندان ایجاد شود، گفت: با مدیریت درست و تعامل و نگاه منسجم و مشترک و اتحاد به رویکرد فعالی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید نگاه و مواظبت ویژه در بخش‌های مختلف ایجاد شود و همه باید به درک درستی از جامعه هنری برسیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه ما باید به سراغ هنرمندان و فرهیختگان برویم و مشکلات را برطرف کنیم، اظهار کرد: درست است که بودجه دولتی ضعیف است ولی با پول و بودجه نیست که فرهنگ ساخته می‌شود، زیرساخت را باید به‌وجود آوریم که باید در چهارچوب ظرفیت‌ها باشد.

اسلامی با تأکید بر اینکه خود هنرمندان نکته کلیدی هستند، خاطرنشان کرد: باید هنجارها را در جامعه ایجاد کرد و رفتارهای متعارف تاثیرات زیادی می‌گذارد و خود مردم سرنوشت خودشان را در حوزه‌ای رقم می‌زنند.

وی یادآور شد: مازندران در همه دوره‌ها حضور ارزشمند داشته است مردم مازندران در همه دوران‌ها نقش‌آفرین بودند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مقاوم‌سازی‌ها کار و تلاش پیوسته لازم دارد، افزود: ما  برای بهسازی سینماها می‌توانیم بودجه‌هایی را تخصیص دهیم.

اسلامی در مورد مسائل مربوط به کنسرت‌ها، بیان کرد: باید اقداماتی از طرف اداره و مردم انجام شود.

وی در پایان گفت: مردم همان‌گونه که برای تغذیه و سلامت برنامه‌ریزی می‌کنند بایر برای فرهنگ هم هزینه کنند کار داوطلبانه باید توسعه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها