علی پیراینده گفت: شهرداری نطنز عملیات آسفالت محله دشتله آغاز کرد و معابر اصلی این محل را به متراژ 2400 مترمربع آسفالت به پایان رساند که بحمدالله سهولت در عبور و مرور به وجود آمده و ان شا الله رضایت ساکنین محله دشتله حاصل شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۷۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، علی پیراینده شهردار نطنز با اتمام عملیات آسفالت محله دشته اظهار داشت: محله دشتله یکی از محلات قدیمی شهر نطنز سالها بود که آسفالت فرسوده معابر اصلی و فرعی آن با لکه گیری و آسفالت ترانشه ها صورت می گرفت که ضمن اختلال در عبور و مرور، نارضایتی ساکنین آن محله را به دنبال داشت.

وی افزود: البته باغشهر تاریخی نطنز معابر اصلی و فرعی دارد که هنوز آسفالت نشده و یا نیازمند روکش آسفالت است که بعنوان مثال می توان به بلوار طالقانی(از میدان تختی به سمت میدان معلم) که از پرترددترین خیابانهای این شهر است اشاره کرد.

شهردار نطنز تصریح کرد: طی جلسات متعدد با مدیران ارشد شهرداری، موضوع آسفالت محلات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و نتیجه آن شد که روکش آسفالت، محله به محله و قسمتهایی که نیازمند آسفالت است به صورت لکه گیری وسیع جزء اهداف و اقدامات بلند مدت باشد.

وی اضافه کرد: شهرداری نطنز عملیات آسفالت محله دشتله آغاز کرد و معابر اصلی این محل را به متراژ 2400 مترمربع آسفالت به پایان رساند که بحمدالله سهولت در عبور و مرور به وجود آمده و ان شا الله رضایت ساکنین محله دشتله حاصل شود.

پیراینده خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت محلات دیگر نطنز با اولویت بندی در دستور کار قرار دارد و با این نگرش اگر در گذشته این اقدام صورت می گرفت تا به حال می بایست کلیه محلات نطنز آسفالت می شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار