دهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر برگزار شد

دهمین جشنواره جوان سرباز با عنوان جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با حضور جمعی از کارکنان وظیفه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و منطقه دوّم ندسا در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۰۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق (ع) در این جشنواره گفت: خوشبختانه با تعاملی که بین سپاه امام صادق (ع) و سایر رده­ های نظامی در استان وجود دارد خوشبختانه در تمام عرصه­ ها تعاملات گسترده­ای وجود دارد که موجب پیشرفت­ های فراوانی در انجام مأموریّت­ ها شده است.

سرهنگ خلیل رفعتی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه­ های مختلف رشد سربازان هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی را در دوران خدمت سربازی فراهم کرده است که برای نمونه می­ توان به برگزاری کلاس­ های اخلاق و قرآن ویژه سربازان در بعد معنوی و برگزاری دوره­ های مهارت آموزی توسط مراکز فنی و حرفه­ ای برای آن­ ها در بعد مادی اشاره کرد که سربازان عزیز می­ توانند از این دوره­ ها نهایت استفاده را ببرند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ­ سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر در جامعه سربازان برشمرد و خاطرنشان کرد: ان شاءالله که با تجلیل و تکریم از سربازان با تأکید بر ارزش­ ها و آموزه­ های اسلامی، انقلابی و ملّی بتوانیم زمینه ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی، نشاط، پویایی و هویّت بخشی آن­ ها را فراهم کرده و باعث تقویّت اعتماد به نفس و خودباوری و بروز خلاقیّت در بین کارکنان وظیفه شویم.

دهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر برگزار شد

در پایان این جشنواره از سربازان نمونه در محورهای دفاع، امنیّت و اقتدار، سازندگی و تفکّر بسیجی، وظیفه­ شناسی و اقدام شایسته، امور فرهنگی هنری و تبلیغات، ایثارگری و فداکاری، شهید و جانباز، خلاقیّت و فن­ آوری، ورزش و تربیت بدنی، دین­ داری و بصیرت و مسئولیّت­ پذیری و خانواده تقدیر به عمل آمد.

دهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار