جانشین معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران از اعلام فراخوان تجلیل از نخبگان دیار علویان در این حوزه خبر داد و تصریح کرد: آخرین مهلت معرفی افراد نخبه و شایسته به همراه مستندات، اول بهمن ماه است.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۹۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که «امر به معروف و نهی از منکر هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت انقلابی و سیاسی شماست» بنابراین جهت اجرای این فریضه الهی و ملی، باید اهتمام داشت.

 وی با تاکید بر  اینکه حضرت امام حسین(علیه السلام) بهترین الگو و مروج آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه محسوب می شوند، اظهار کرد: تجلیل از نخبگان مازندران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه های مختلف اعتقادی، عبادی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، هنری، علمی، دینی، اقتصادی، قضایی، نظامی و امنیتی، اداری، محیط زیست، ورزش و بخش ویژه، صورت می گیرد.

 فوقی بیان کرد: بخش ویژه شامل معرفی شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر «زندگینامه، وصیت نامه، خاطره، عکس و فیلم» می شود.

 وی ابراز کرد: ساری، میدان امام خمینی(رحمت الله علیه)، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، طبقه دوم، دبیرخانه معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش امر به معروف و نهی از منکر مازندران(معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران)، نشانی دبیرخانه است.

 فوقی گفت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33366849، 33358576 و 33368470، تماس حاصل نمایند.

 وی اظهار کرد: آخرین مهلت معرفی افراد نخبه و شایسته به همراه مستندات مربوط از سوی دستگاه های دولتی و غیردولتی، موسسات، بانک ها و ... تاریخ اول بهمن ماه، است.

 فوقی یادآور شد: تجلیل از نخبگان مازندران در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت قرآن و عترت و معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش امر به معروف و نهی از منکر استان و همچنین ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان، برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها