اگر مسئولان اجرایی کشور با تدبیر بتوانند مشکلات داخلی بویژه معیشت مردم رامرتفع کنند قطعا به فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی گذارد و آمریکایی ها هم نمی توانند هیچ غلطی بکنند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۵۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در جمع مسئولان شهرستان سیمرغ با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب دفاع از حقوق مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها را وظیفه همه مسئولان برشمردند اظهار داشت: اگر مسئولان اجرایی کشور با تدبیر بتوانند مشکلات داخلی بویژه معیشت مردم رامرتفع کنند قطعا به فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی گذارد و آمریکایی ها هم نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

حسینی مازندرانی تمرکز مسئولان کشور به خصوص مسئولان اجرایی برمحور مسائل کلیدی، تولید، اشتغال ورفع بیکاری راضروری خواند و همچنین به دخالت آمریکایی ها درامور داخلی ایران واتهام زنی به مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا که خود نماد ظلم به مردم است و سابقه وحشی‌گری و جنایت دارد، حق ندارد به ملتی که همه مقامات و مسئولانش از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند و براساس دموکراسی که در جهان نمونه است، اداره می‌شود، اتهام بزند.

وی افزود: قطعا اینگونه موضع‌گیری‌ها از سوی چنین کشوری با آن سابقه وحشی‌گری کاملا مضحک است و همه دنیا این را می‌دانند.

امام جمعه موقت شهرستان سیمرغ تاکید کرد: آمریکا هر روز، هر هفته و هر ماه جان افرادی را بدون گناه و بدون اینکه نیتی برای تعرض به پلیس یا اماکن عمومی داشته باشند، می‌گیرد.

حسینی مازندرانی با اشاره به وقایع اخیر گفت: جا دارد از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات قدردانی کنیم. در وقایع و ناآرامی‌های گذشته حتی یک مورد سراغ نداشتیم که از نیروهای انتظامی، سپاه یا بسیج با اسلحه به خیابان آمده باشند و نیرو های نظامی وانتظامی در ناآرامی های اخیر حداکثر تحمل را در این ماجرا داشتند.

حسینی مازندرانی گفت: اینکه در کنگره آمریکا و یا مجموعه‌های مرتبط با دولت جنایت‌کار آمریکا قواعد و قوانینی علیه ملت ایران تصویب شود، موضوعی است که ملت ما به آن عادت دارد، ملت ایران، با استقلال و سربلندی راه و اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: موازین حقوق بشری که در کشور ما براساس شرع مقدس اسلام و قانون اساسی مترقی اجرا می‌شود و دائما تحت نظارت و کنترل است، از همه کشورهای غربی پیشرفته‌تر است و این موضوع کاملا قابل بحث و اثبات است، منتهی فضاسازی و عملیات روانی دشمن همواره علیه ملت ایران صورت گرفته و مردم عزیزما به آن عادت دارد و از آن نمی‌هراسد و ملت ما با این موضوع کاملا آشنا هستند.

امام جمعه موقت سیمرغ ادامه داد: راهپیمایی‌های خودجوشی که در نقاط مختلف کشور ما صورت گرفت نشان می‌دهد که ملت ما از ترفندهای دشمن آگاه هستند و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها