حجت الاسلام علی غلامپور:

تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی با فشار مضاعف بر اقشار مردم موجب بروز مشکلات اخیر شده است

تحریم‌های گوناگون اقتصادی، تهاجم فرهنگی، کارشکنی‌های صورت گرفته در ابعاد جهانی از جمله مشکلات کشور بوده و این امر سبب بروز نارسایی‌هایی در سطح کشور به ویژه فشار اقتصادی به اقشار مختلف مردم شده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۲۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام علی غلامپور در حاشیه دیدار با خانواده شهید بهروز فرجی با اشاره به رشادت‌های صورت گرفته توسط جوانان این مروز و بوم جهت حفظ و نگهداشت انقلاب اسلامی در طول سالیان متمادی، اظهار داشتک ملت بزرگ ایران جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری را متحمل شده و مردمان این دیار در این راه از جان گرانبهای خود گذشتند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نظام درگیر مشکلات بسیاری است، افزود: تحریم‌های گوناگون اقتصادی، تهاجم فرهنگی، کارشکنی‌های صورت گرفته در ابعاد جهانی از جمله مشکلات کشور بوده و این امر سبب بروز نارسایی‌هایی در سطح کشور به ویژه فشار اقتصادی به اقشار مختلف مردم شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بابلسر با اشاره به عظمت و مقام شهدا به ویژه شهدای روحانی، عنوان کرد: بنا بر احادیث هر نماز واجب یک دعای مستجاب دارد، دیدار کنندگان با خانواده معظم شهدا در پیشگاه خداوند دارای جایگاه خاصی بوده و خداوند چنین توفیقی را به آنان می‌دهد تا دعای آنان به واسطه این امر مستجاب شود.

سرهنگ رحمت الله مولا، فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر با اشاره به مقام عالی و معنوی شهدا در پیشگاه باریتعالی و ملت ایران گفت: رفتار و رشادت‌هایی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند از دید کارشناسان با هیچ یک از پروتکل‌های نظامی همخوانی نداشته و این امر همواره دشمنان را متحیر کرده است.

فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه در حال حاضر پیشرفت‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی که حاصل سختکوشی‌های جوانان برومند این کشور است جهانیان و به ویژه دشمنان را متحیر و شگفت زده می‌کند، گفت: بعد از برگزاری هر رزمایش و به نمایش گذاشته شدن جدیدترین تسلیحات نظامی از سوی سربازان و غیور مردان ایرانی، ذهن و حواس دشمنان و تحلیلیگران خارجی تا هفته‌ها درگیر دستاوردهای ملت ایران می‌شود.

در پایان این دیدار با اهدا لوح یادبودی از سوی فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بابلسر از خانواده شهید حجت الاسلام بهروز فرجی تجلیل شد.

این شهید بزرگوار برادر ستوانیکم فیروز فرجی از کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها