خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

در جنگ نرم نیز می توان استکبار را شکست داد

امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار مهمانان سیردهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی فرمودند؛ در جنگ نرم نیز می توان استکبار را شکست داد .
کد خبر: ۸۹۷۶۷۴۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: جنگ نرم که دشمن علیه مسلمین و ملت های اسلامی آغاز کرده است نیازمند مجاهدت است همانطور که در جنگ سخت و در میدان مبارزه مسلحانه ملت ایران و دیگر ملت های منطقه مانند مردم لبنان و مردم غزه توانستند در برابر دشمن بایستند ونقشه های استکبار را با شکست مواجه سازند و در جنگ نرم نیز می توان استکبار را شکست داد .

وی به ادعاهای بی اساس آمریکا در رابطه با موضوع مبارزه با تروریسم اشاره و بیان کرد: در حالی که آمریکایی ها در حال شعار مبارزه با تروریسم می دهند که صراحتا از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و عامل بوجود آمدن داعش بودند و تا آخرین نفس های داعش از آن ها حمایت کردند .

حجت الاسلام منصوری اظهارداشت: به بهانه نحریم های جدید شیطان بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری فرمودند؛ امید بستن به آمریکا خسارت محض است .

وی افزود: این برجام برای ما یک نمونه، یک تجربه شد و این تجربه به ما نشان داد که ما در هیچ مساله ای نمی توانیم با امریکا همچون یک طرف مورد اعتماد بنشینیم و صحبت کنیم مساله معامله بانک ها حل نشده و بانک های بزرگ معامله نمی کنند قضیه بیمه نفت کش ها همین جور است و پولهایی که در کشورهای دیگر داریم به ما داده نمی شود.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: مهم ترین تدبیر امروز دشمن شایعه پراکنی برای تغییر افکار عمومی است به طور خلاصه دشمنان به چند چیز امید بسته اند که باید هم ملت ایران و هم عناصر سیاسی به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: هدف دشمن نامید کردن ملت به نظام و نابود کردن اعتقاد و ایمان مردم و مانع تراشی برای حل مشکلات معیشتی است .

وی به شکست سنگین دشمن دوباره در فتنه چند روز پیش اشاره و بیان کرد: اتاق فرمان آشوب های اخیر در خارج کشور وجود داشت ولی مردم در نخستین گام صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و مردمی که اعتراض و مطالبه به خود داشتند این دفعه هم کشته سازی را طراحی می کردند که کار نیروی انتظامی است یا کسی که چند سال و چند ماه پیش از دنیا رفته به این ماجرا ربط می دادند آن هم بواسطه نیروی انتظامی .

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: ما انتقاد به برخی از مسئولان در بحث های بی ربط و حاشیه ای داریم و خواهشمندیم مردم مشکلات اقتصادی و معشیتی دارند و باید دست در دست عم بدهیم مشکلات دنیوی مردم را حل کنیم .

وی افزود: حل مشکلات مردم یکی از مطالبات مقام معظم رهبری می باشد مشکل اقتصادی به مشکل معشیتی به مشکل بیکاری، مشکل اشتغال جوانان و در اختیار گذاشتن تسهیلات بانکی با آسان ترین راه باید در اولویت کار مسئولان و برنامه های آن ها باشد .

امام جمعه شربیان روز غزه اشاره کرد و گفت: وظیفه هر مسلمان در مساله فلسطین همان وظیفه مسلمان فلسطین است اگر مسلمانان جمع بشوند هر کدام یک سلطل آب به اسرائیل بریزند او را سیل می برد بر هر مسلمانی لازم است که کلیه نیروهای خویش را برای آزاد کردن سرزمین های اشغال شده و انتقام از اشغالگران به کار بگیرند.

وی افزود: شما اگر بخواهید به مشکلات خودتان پیروز بشوید اگر بخواهید قدس را نجات بدهید اگر بخواهید فلسطین را نجات بدهید باید دیگر کشورهای عربی باید قیام کنند و با اتحاد و وحدت بر دشمنان پیروز بشوند و امروز روزی است که اگر کشورهای اسلامی باهم قیام کنند اسرائیل به کلی از بین می رود.

در جنگ نرم نیز می توان استکبار را شکست داد

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و قدردانی از پرستاران زحمتکش و انتقاد از عدم وجود وحضور متخصیصن هفته ای یک روز در درمانگاه شبانه روزی شربیان که اهالی شربیان و روستاهای تابعه با مشکل مواجه هستند بخاطر عدم تکمیل چارت درمانگاه از نبود پزشکان متخصص ولو هفته ای یک روز مردم در مشقت و سختی هستند و امیدواریم این مشکل و خواسته حل بشود.

وی در ادامه شهادت فرزندان ایران اسلامی در حادثه کشتی سانجی را تسلیت گفت و افزود: این جوانان در عرصه اقتصاد ایران اسلامی به درجه شهادت نایل شدن و ما این حادثه ناگوار را به خانواده های این عزیزان تسلیت عرض می کنیم.

ارسال نظرات