امام جمعه پلسفید گفت: کسانی که مانع فعالیت‌های دولت می‌شوند بدانند که ضربه به کشور می‌زنند و همه باید به خدمت‌گذاران را که دوست اسلام و انقلاب اسلامی هستند، کمک‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۴۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز‌ جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه انسان موجود تأثیر‌پذیری است و انسان‌های‌عالِم هم گاهی تأثیر می‌پذیرند، اظهار کرد: اگر کسی در محیطی باشد که دینش در خطر‌ باشد واجب است که هجرت‌کند و اعتیاد یا الکلی‌شدن افراد هم به دلیل تأثیر‌پذیری از دوستان است.

وی با بیان اینکه قرآن حقایق را بر‌روی انسان‌‎ها باز می‌کند و باید به قرآن پناه ببریم و قرآن را بفهمیم، افزود: خدا لعنت‌کند کسانی را که مانع آموزش زبان‌عربی توسط فرزندان ما می‌شوند تا حقایق الهی و آسمانی را نفهمند.

امام‌ جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه براساس دستور «ترامپ» در پذیرش پایتخت رژیم‌صهیونیستی در بیت‌المقدس، خاطر‌نشان کرد: به فرموده امام راحل، رژیم‌صهیونیستی بر‌اساس اسلام و مسلمین و موازین، غاصب و متجاوز است و ما کمترین سستی در پایان‌دادن به تجاوز‌ها را جایز نمی‌دانیم و صهیونیسم، جریان بین‌المللی و متجاوز است و برای فلسطین که مسیحی و یهودی و مسلمان در‌ آن حضور‌ دارند براساس نظر جمهوری‌ اسلامی ایران، باید رفراندوم‌ برگزار‌ شود.

این مسؤول به روز پرستار اشاره‌کرد و با بیان نظر مقام‌معظم رهبری که شغل خدمت به بیماران را از شریف‌ترین شغل‌ها دانستند و هلال‌احمر هم در زمینه کمک به آسیب‌دیدگان تلاش‌ می‌کنند، اظهار‌ کرد: حضرت زینب(س) به‌عنوان زن اسیر با بچه‌های بی‌گناه وارد کاخ یزید می‌شود و او را توبیخ‌ می‌کند که مرام تشیع و صداقت یک بانو و تربیت‌شده در دامن ثقلین(قرآن و اهل‌بیت(ع) که نشو و نمو یافت و در حقیقت هر روز روز پرستار است.

قربانی به برف‌گیر بودن سوادکوه اشاره‌کرد و با بیان اینکه مردم سوادکوه، مردم قانع هستند و مدیران باید در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مردم سوادکوه تلاش‌کنند و مردم مستحق خدمت هستند، افزود: مردم سوادکوه بنیانگذار حکومت‌تشیع در عالم هستند و هزار و 100 سال پیش که دیلمیان بر بغداد مسلط‌‌ شدند از جبال هستند و خون‌خواهی آل‌محمد(ص) را انجام‌دادند و هر کس در سوادکوه خدمت می‌کند، به اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کند و امام‌زاده‌های سوادکوه از هزار و 200 سال حضور دارند و مردم سوادکوه بیش از هزار‌ سال، محبت علی(ع ) را در دل دارند.

وی گفت: کسانی که مانع فعالیت‌های دولت می‌شوند بدانند که ضربه به کشور می‌زنند و همه باید به خدمت‌گذاران را که دوست اسلام و انقلاب اسلامی هستند، کمک‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها