پوراکبر با اشاره به ۲۹ دی‌ماه روز غزه، خاطرنشان کرد: با هر توطئه استکبار جهانی، ما به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا کردیم و اقتدارمان بیش‌ازپیش نمایان و ذلت‌وخواری دشمن، آشکارتر شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۵۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب سلام‌الله و روز پرستار اظهار کرد: آنهایی که پرستاری مریضی را می‌کنند بدانند که هر نفس‌شان عبادت و خیر است.

وی با بیان اینکه درس بزرگی که حضرت زینب (س) به ما می‌دهد که در اوج پرستاری از مریض، سرپرستی زنان بی‌سرپرست و اطفال، قهرمان کربلا و رساندن آرمان‌های شهدا به عالم است، تصریح کرد: حضرت زینب فرمانده یک نهضت کربلا است که اگر آن فرماندهی و خطبه‌ها نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

امام جمعه تنکابن با تاکید بر اینکه جشن ولادت حضرت زینب خیلی باشکوه در مساجد، مراکز دینی و مذهبی و خانه‌های ما آکنده از نام، درس و مکتب آن حضرت باشد، خاطرنشان کرد: در میان آسیب‌های اجتماعی، خانوادگی و گرفتاری‌های اخلاقی امروز جامعه، خواهران ما باید از مکتب زینب سلام‌الله علیها الگوبرداری کرده و آن را ترویج کنند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به حادثه دلخراش ملوانان کشتی سانچی در دریای چین و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهیدان، عنوان کرد: این جان‌فشانی در راه کشور، خدمت و کسب نان حلال اتفاق افتاد و جای هیچ‌گونه ابهامی نیست.

 
پوراکبر با اشاره به ۲۹ دی‌ماه روز غزه، خاطرنشان کرد: با هر توطئه استکبار جهانی، ما به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا کردیم و اقتدارمان بیش‌ازپیش نمایان و ذلت‌وخواری دشمن، آشکارتر شد.
 
وی یادآور شد: رژیم صهونیستی که رود نیل و فرات را پایگاه و مرز خودش اعلام می‌کرد، الان پشت دیوار حائل به سر می‌برد.

خطیب نماز جمعه تنکابن با بیان اینکه دشمن همواره با این توطئه‌ها، اسلام را عزیز و سربلندتر کرده، متذکر شد: بر اساس پیام جدید اسماعیل هنیه، انتفاضه در کرانه باختری و قدس آغاز شده است و ما امیدواریم این مرحله پایانی کار اسرائیل در قدس باشد.
 
 پوراکبر در پایان با اشاره به نرخ کاهش جمعیت در ایران، گفت: 25 سال دیگر این کاهش جمعیت موجب از بین رفتن تمدن ایرانی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها