نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس:

آلودگی هوای عسلویه ۷ برابر بیش تر از تهران است

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی شهرستان عسلویه هفت برابر بیش تر از شرایط عادی هوای تهران است.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از تابناک، سکینه الماسی پیش از ظهر جمعه در نشست پیگیری راه اندازی اداره ثبت اسناد عسلویه اظهار کرد: شهرستان عسلویه با پتانسیل و ظرفیّت‌های بزرگی که دارد و بخش مهمی از اعتبارات کشور را تأمین می کند هنوز از داشتن اداره مستقل ثبت اسناد محروم است که این مسئله اصلاً زیبنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: درست است که این شهرستان نوپاست امّا با این وجود مردم عسلویه حق دارند از خدمات دولت به خصوص دسترسی مناسب به ادارات برخوردار شوند و این مسئله اصلاً پسندیده نیست که مردم این شهرستان فاصله 70 کیلومتری را برای ثبت و پیگیری اسناد خود طی کنند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم این شهرستان با شرایط سخت زندگی از وضعیت معیشت گرفته تا آلودگی بیش از حد هوا مواجه اند اما باز مردم صبر می‌کنند و نجابت به خرج می‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی ابراز امیدواری کرد: بعد از انقلاب اسلامی این نظام دو دستاورد مهم داشته و هر دو دستاورد در استان بوشهر بوده است که یکی نیروگاه اتمی و دیگری هم پارس جنوبی است و حق مردم این دیار است که از بهترین خدمات و امکانات برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: استقرار اداره ثبت اسناد در این شهرستان از اولویت‌های مهم مردم است و انتظار داریم این مهم هر چه سریع‌تر محقق شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار