ابراهیم زاده جامعه قرآنی را مهیا برای ظهور امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: باید زندگی و عمرمان در مسیر قرآن باشد زیرا این کتاب آسمانی قائده و قانون زندگی را در بند بند خود جای داده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۸۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌زاده در سی و چهارمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر در مسجد امام حسین(ع) روستای فولادکلا بخش چمستان، اظهار کرد: باید بسیار توجه داشته باشیم تا عمر و جوانی خود را در مسیر درست مصرف کنیم.

وی افزود: خداوند همه انبیا و اولیا را با فلسفه یاد دادن خوب زیستن به مردم در بین خلق فرستاده است.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل با بیان اعلام صرف صحیح عمر در مسیر صحیح، تصریح کرد: باید عمر و زندگی خود را در مسیر زندگی امام معصوم و عصر خود قرار دهیم.

این مسؤول یادآور شد: با این اقدام می‌توانیم بسترسازی برای ظهور امام عصر(عج) داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده با تأکید بر اینکه باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا در زندگی دنیایی قائده و قانون خوب زیستن را بیاموزیم، گفت: دنیا دارای قانون و قوانین خاص است پس هر فرد به هر صورت که دوست دارد نمی‌تواند زندگی کند و عمر خود را به بطالت ببرد.

وی بیان کرد: تفکر زندگی در دنیا با خواست و معیار خود باطل و عبث است البته اگر در گوشه‌ای از دنیا گناهی انجام شود همه افراد آثار آن را می‌بینند هر چند در مقابل آثار یک اقدام نیک در دنیا شامل حال همه می‌شود.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل با تأکید بر اینکه همه در دنیا مسؤول هستیم، اظهار کرد: زندگی‌مان در دنیا همانند یک کشتی است که اگر یک سرنشین به آن آسیب برساند همه افراد دچار خطر غرق شدن می‌شوند.

این مسؤول با بیان اینکه خداوند با فرو فرستادن قرآن و آوردن پیامبران و معصومان در پی بیان قائده خوب زیستن بوده است، تصریح کرد: باید عمر و زندگی‌مان بر محور قران باشد تا زمینه‌ساز و شاهد ظهور آخرین منجی بشریت باشیم.

ابراهیم‎زاده با اعلام اینکه امروزه جامعه، اخلاق، زندگی و رفتارمان با قرآن و قوانین درست زندگی کردن فاصله دارد، یادآور شد: بدون درک و اجرای قانون شیوه صحیح زندگی پذیرای ظهور بود.

وی جامعه قرآنی را مهیا برای ظهور امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: باید زندگی و عمرمان در مسیر قرآن باشد زیرا این کتاب آسمانی قائده و قانون زندگی را در بند بند خود جای داده است.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه شهیدان ایران اسلامی زندگی بسیار زیبایی داشتند که خداوند خریدار آنها است، ادامه داد: امروزه الگوی زندگی‎مان شهیدان باشند تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.

وی با بیان اینکه اگر فردی عمر خود را بر معیار و محور قران تنظیم کند خریدارش خداوند خواهد بود، تصریح کرد: در غیر این صورت خریدار انسان شیطان بوده که بسیار حیله‌گر و مکار است.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان آمل با تأکید بر اینکه برخی افراد در دنیا دست به آتش کشیدن عمر خود می‌زنند و با کم‎فروشی، گرانفروشی و حیله‌گیری فکر می‌کنند می‌توانند به منافع رسیده و به ملت خسارت بزنند، گفت: امام علی(ع) می‎فرماید خداوند فردی را رحمت کند که بداند از کجا آمده، به کجا می‎رود و در کجا قرار دارد.

بسیجی شهید قربانعلی مسافر در سال ۱۳۴۶ در روستای فولادکلا از بخش چمستان شهرستان نور متولد شده و در سن ۱۶ سالگی با اعزام به منطقه جنگی مریوان، محور جانوران، روستای طینال در روزهای پایانی دی سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت رسید و شهد شیرین نوشید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است: پدر عزیزم می‌دانم که بزرگ کردن یک فرزند چقدر سخت است و رنج‌کشیدی تا یک فرزند بزرگ کنی و مادرم می‌دانم چه شب‌ها سر گهواره من بیدار بودی تا این‌که گریه نکنم و آرزو داشتی من به شما خدمت کنم و چه آرزویی از این بالاتر که فرزندت را در راه خداوند بدهید، صد آفرین برتو ای پدر و مادرم که با این همه کاری که کردید و من باید شما را کمک می‌کردم ولی گفته‌اید برو به جبهه و با این حرف شما یک روحیه دیگری به من دادید و با دلی پاک و مشتاقانه به سوی جبهه حرکت کردم

ارسال نظرات
پر بیننده ها